WHO IS THIS?!

Åh hvor er det altså bare alt for spændende .. For noget tid tilbage ramte den her Anonyme video internettet, og lige siden har det bare været den ene diskussion efter den anden om hvem det mon kunne være der slikkede på træerne i denne video . Mit gæt er Christina Aguilera, for jeg syntes det ligner hende lidt, og den minder lidt om hendes Fighter-video, som nok var en af mine yndlingssange dengang da den kom frem .. It still is . Det er alt for spændende det her .

Og så er videon jo bare mega inspirerende også! Hvem tror du det er?

Aaaaaw . This is just to exciting! I mean, this video surfaced a while back, by n anonymous Youtube-user, and ever since it’s been discussed who the mystery woman is . My guess is, like many others, that it could be Christina Aguilera who’s licking some trees, but who knows! .. This video kills me . I love it! Who do YOU think it is?

25 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

25 responses to “WHO IS THIS?!

  1. Tilde

    så meget gaga:)

  2. Simone

    Jeg vil også sige Lady Gaga – der er et eller andet ved øjnene der minder mig om hende (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  3. Jeg må også sige det første jeg tænkte var Lady Gaga, især på grund af øjnene :)
    Får man nogensinde af vide hvem det er?

  4. Sophie

    Lady Gaga.. 100% !

  5. Lady Gaga helt sikkert !

  6. Jeg hopper med på gaga bølgen ;D

    Christina/WeMakeTheRules.wordpress.com

  7. Jeg tror virkelig at det er Lady Gaga. Det ligner hende rimeligt meget med de der overdrevne øjenvipper, og så er det virkelig bare sådan noget hun kunne finde på for at “provokere” på en ny måde.

  8. Siger det samme som de andre – nemlig Gaga

    / daneinny.wordpress.com

  9. Mathilde

    No doubt Lady Gaga !

  10. Miss Maren

    1000& GaGa…. Tror jeg :)

  11. cphlamb

    Tror det er Lady Gaga pga øjne :D De er store og lange lange øjnvipper.

  12. Jeg synes det lyder for europæisk og “artsy” til at være Christina Aguilera, men det kan jo samtidigt være at hun har skiftet stil for at ramme tiden. Rygterne går også på Christina, men jeg tænkte nu også mere Gaga.

  13. Jeg behøver næsten ikke skrive det, men jeg tænkte altså Lady Gaga lige med det samme! Det er kun hende, der er urimeligt wacky at lave sådan en video… Men hun er jo übercool, og så har hun noget at have det i.

  14. I think it’s Lady Gaga

  15. benjamin

    GAGA eller Feveray måske!??? hvornår får vi svaret!!

  16. Jeg kan slet ikke se Lady Gaga i den her sammenhæng. For mig er videoerne alt for, hmm poetiske? til at det kunne være hende. Men hvem det så er, no idea! Men det er godt nok spændende!

  17. Kim

    jeg kunne nu også godt forstille mig noget fever ray, men hun er måske slet ikke kendt nok. ellers tror jeg også lidt på Lady Gaga pga. øjnene. Jeg synes det er lidt wack.

  18. Lady Gaga. Der er en grund til, at hun kalder sig for Gaga, og det må vist være denne…

  19. Pingback: Nu er jeg også nysgerrig!

  20. Marie

    Lady Gaga for sure! det ligner også hendes næse, synes jeg. skide flot video i øvrigt.

  21. Anonym

    Det er da Little Boots !

Skriv en kommentar