Dress Cheap & Chic: Gina Tricot

Jaja, i sidste uge (tror jeg det var) lavede jeg et indlæg om to outfits fra Topshop, så man kunne spare penge ved at bestille det hele et sted, og derved kun betalt porto en gang! Nu har jeg så bestemt mig for at det skal være et fast indlæg en gang imellem! Jaa, jeg får nemlig prøvet mine kombi/styling-evner af og i får forhåbentligvis shoppet en smule (Undskyld på forhånd!) .. Hvad er reglerne? Det skal være high-street og det skal være billigt! Denne gang er turen kommet til Gina Tricot, som længe har været overset hos mig .. Men forleden dag hev min veninde Dea mig med ind i den i Købmagergade, og der åbnedes mine øjne . Heldigvis har de også en god webshop! Her er mine to outfits:

Ebru Party Dress – 159 kr., Nova Leggings – 159 kr. & Patricia Bag – 199 kr.

Det første outfit er tænkt som et partyoutfit! Jeg elsker leggingsne og draperingerne i kjolen syntes jeg også skaber en ret fed effekt! Og så er tasken med nitter jo nærmest en selvfølge!

Vanessa Knitted Sweater – 199 kr., Cilja Leggings – 199 kr. & Elsa Backpack – 199 kr.

Og det andet outfit er tænkt som at lidt mere casual outfit, man kan have på til hverdag såvel som til fest ..

Håber i kan lide det.

A while back i did some outfits with clothes only from Topshop, and i thought i would do it like a reoccuring thing . So here you go! The Dress Cheap & Chic guide, with clothes this time from Gina Tricot . The idea behind this is to make a guide where you’ll find cheap and chic clothes from the same webshop, that way you’ll both save a little money on the shipping, and hopefully you’ll get to shop some cheap chic goodies! These to outfits are meant as some casual outfits, where to second is a little more casual!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

7 responses to “Dress Cheap & Chic: Gina Tricot

  1. Liv

    God idé Mikkel, især at du blogger om noget man faktisk har råd til :)

  2. Det er faktisk nogle ret fede outfits du har sat sammen der, møgfede leggins du har fundet!
    Måske man skulle overveje at slå et smut forbi Gina Tricot? (:

  3. Simone

    Hvor er det sidste sæt fedt (:
    http://www.lady-simone.blogspot.com

  4. marie

    fedt, fedt, fedt :)
    men en lilleee smule træls, når man fik tøj derfra i sidste uge, hvor de ikke havde fået disse lækre basser endnu.. på den igen!

  5. LOVE that dress.

    Carole
    sasy.com

  6. Fed idé:) keep up the good work:)
    Den draperede kjole er super flot:)

    http://www.islandsoffashion.blogspot.com – remote fashion

  7. Jeg er lidt en sucker for Gina Tricot.. :P

Skriv et svar

