Faithful Tote

Okay er det snart slået fast at jeg er forelsket i McQueen? Altså sådan et full-blown hardcore crush? Det er jo genialt det han har gang i .. Jeg sidder og stener webshops HELE tiden, imens jeg hører stille og roligt søndags-musik . Det er altså bare dejligt, og så når man får serveret en gang genialitet med lidt ekstra special ovenpå, så er det da svært at få armene ned .. Disse skønne tasker er lige Mikkel . LIIIIIIIGE MIKKEL!

Black Faithfull Tote – £1195 & Black Python Faithful Tote – £3895

Meeeeeen genialitet er jo ikke gratis, så man skal jo af med lidt penge, hvis man skal vimse rundt med en af de her dejlige totes . Suk .. Hvornår var det lige det var min tur til at vinde i lotto?

Okay, it’s official . I have a full-blown serious hardcore crush on  Mr. McQueen right here . I mean these totes are pure genius . Unfortunately i am not one of those hot mama from the Côte D’Azur, so i’ll just take my small wallet with no money and “bag” off to the corner again . Bye’s!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “Faithful Tote

  1. Muahaha – jeg har den sorte allerede. ELSKER den, men har også det dersens crush på McQueen. Big time. Så flash endelig McQ alt det du orker!

  2. Amalie

    Må man spørge om du er hetero? :P

  3. Lisa: Ja .. Sådan er det lige jeg har det!

    Inanna: Du er officielt min største misundelse .. Hit med tasken! :P

    Amalie: Det må du i hvert fald, og svaret er nej :)

  4. Amalie

    Jeg tænkte det nok! Fed blog!

Skriv et svar

