OUTFIT: YELLOW LIGHT

Jeg gik i dag i H&M . I ved bare for at kigge lidt . Og så hang den her Lanvin x H&M frakke der til 100 kroner i min størrelse . Undskyld men ja tak når nu i skal smide den i hovedet på mig . Så hjem kom den og jeg tror den bliver! Hvad syntes i?

Went to H&M today . You know to look around . And then this Lanvin x H&M coat was hanging there for a 100 DKK which is like 17 dollars, and it was my size . So yeah, if your gonna throw it at me I’m of course gonna take it . and home it wen’t . But question is . Is it a keeper?

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
19 kommentarer

Filed under fashion, Mikkel, ugens outfit

19 responses to “OUTFIT: YELLOW LIGHT

  1. Den er vildt fed! BEHOLD DEN!! :)

  2. Pernille

    Jeg synes det er billigt, men passer ikke til den stil du normalt kører. Du plejer at være casuel, og denne her er meget ordentlig og fin i udtrykket.

  3. ja… jeg havde UDEN TVIVL beholdt den!

  4. Så smuk! Keep it (:

  5. keep it keep it KEEP IT!! xD
    Det første jeg tænkte da jeg så billedet var virkelig “love that jacket!” – den er skøn!

  6. Elizabeth

    KEEP IT! (;
    Hvor tit er det at man finder en LANVIN frakke i sin egen størrelse i en H&M for kun 100kr?
    Synes helt klart at du skulle beholde den..

  7. Lækker coat !!! den er vildt lækker på dig !!! keep it!!! :*

  8. super skøn jake! den SKAL du bare beholde !:)

  9. Alex

    Keep it! It looks so great on you.
    the coat is here in germany on sale, too, but still for 99 euro. so what? 17 Dollars … waaahhhh ;)

  10. jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg synes om jakken. På et punkt synes jeg den er vildt fed og rolig. Den er klassisk flot. Men på en anden side synes jeg den er en smule for lang. Men jeg ville beholde den hvis det var mig, for den er klassisk og det er en god basis at have liggende/hængende. Og 100kr, helt ærligt – andet ville være dumt for noget der klæder dig godt.

    – Kim

  11. Julia

    Fed fed jakke!
    Første billed minder mig om en burberry reklame!

  12. Liv

    Behold den Mikkel, den passer super godt til din frisure og den komplimentere din kropsform :)

  13. Kostede den kun 100 kroner? Hvor er det dog latterligt, at de ville have næsten 2000 kroner for den til at starte med så. Hahaha

  14. Pernille: Du har ret i at den er ret buiseness-y i forhold til min normale stil, men hey, det skader vel ikke at prøve noget nyt? :)

    Alle andre: ELSKER at jeres shoppelogik fungere som min; “EJ hvor billigt! Den skal jeg købe!”, udover det er jeg glad for at i kan lide den :)

  15. Den er lækker på dig, behold den!

  16. mette sandholm

    wow den sidder rigtig godt på dig. :)
    jeg kan kun sige at du skal beholde den
    super køb :)

  17. Aya

    100 kr!?!? omg… keep it! the collar is just the best accent

  18. Emma I

    Den er super lækker, den bliver du nød til at beholde ;-)

  19. No doubt. It’s a keeper. Den er klassisk, lækker udført, godt snit, og kan uden tvivl mixes med både casual og dressy!

Skriv et svar

