BREAKING: ELIN KLING FOR H&M

Okay . Den sygeste nyhed jeg vågnede op til? Elin Kling for H&M . Hvorfor? Fordi Elin Kling jo er OH-MAZING, og der ingen tvivl er om at det her er groundbreaking for bloggere . Altså, en af de få der faktisk har designet kollektioner er Rumi, og så har Tavi også leget lidt med det, men ellers ikke . Og det er samtidigt første gang at et kæmpe highstreetærke som H&M har taget en blogger til sig på denne måde . Kollektionen kommer til at bestå af 9 beklædningsdele og 2 access (hvilket jeg gætter på er tasker) som der allerede er en forsmag på på billedet ovenfor . Overskuddet fra kollektionens salg kommer til at gå til Unicef og allerede nu ligger der en udsolgt kollektion i kortene . Hvad er nedadsiden? Kollektionen kommer kun til at blive solgt i Sverige, dog er Malmø inkluderet, og den lander i forretningerne d. 3. Februar .. Nogle der vil med et smut over Øresund?

Okay, whats the sickest news to wake up to? Elin Kling for H&M . Elin Kling is OH-MAZING, and no doubt that this is groundbreaking for bloggers . Never before has a giant highstreet label like H&M teamed up with a blogger like Eling, allowing for an amazing collection, which is previewed in the pictures above . The collection is gonna have 9 pieces of apparel and two accesoriepieces, which I bet is bags, and the proceeds from the collection will be going to Unicef . What’s the catch? It’s only gonna be available in Sweden, from the 3th of february, which means some heavy Ebaying!

bloglovin

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “BREAKING: ELIN KLING FOR H&M

  1. Jeg tror nok at man skal et smut til malmø, så et skilt forleden dag da jeg var i kbh der viste vej mod Malmø, så er der jo heller ikke længere XD og jeg må have fat i den hvide læder lutch! To hot!
    Helt sikkert ground-breaking for bloggere, nu har de jo vist et eksempel, og så går der ikke længere før at andre mærker (dyre som billige) følger trop.
    thefashionfrog.blogspot.com

  2. Øh JA TAK, det er da altid noget jeg kommer tilbage til DK i vinterferien, eller ville jeg jo have gået glip af det! Ved du hvad priserne komme til at lægge på? :)

Skriv en kommentar