FORREST & BOB GIVE-AWAY

Så er det endnu en gang tid til at smide lidt gaver efter jer søde læsere, og det sker i anledning af et par forskellige ting . For det første rundede bloggen for nyligt 700 faste læsere, hvilket jo er helt sindsygt i forhold til hvad jeg nogle sinde havde forstillet mig . For det andet havde bloggen for et par måneder siden et års fødselsdag . Det er jo i sig selv også ret vildt når nu man tænker på at et år af mit liv har jeg delt med jer! Og for det tredje fordi jeg har lyst .. Det du ser nedenfor er hvad du kan vinde og hvis du vil vide hvad du skal gøre for at deltage skal du fortsætte med at læse efter billederne . Og så vil jeg gerne have lov til at sige at jeg er super glad for at i vil læse med, og at i hver dag giver jer tid til at kommentere, og ikke mindst læse mine små moderablerier! Det betyder SÅ meget for mig .

Det er denne sommerpakke fra Forrest and Bob der er på højkant, og det eneste du skal gøre er at følge disse 2 trin .

  1. Gå in på Forrest & Bob’s Facebook-side og tilmeld dig siden, som du finder lige HER! (Hvis du allerede er medlem af siden springer du bare dette trin over ..)
  2. Skriv en kommentar nedenfor med dit navn og din email! (Email’en SKAL stå i kommentarfeltet, da dette sikre at du får besked hvis du vinder, udover det er det også vigtigt at du skriver dit fulde navn i kommentarfeltet, så du kan findes på facebook, og vi kan validere om du har fulgt trin 1)

Udover det er i selvfølgelig meget velkomne til at tilmelde jer bloggen via Bloglovin, Google Reader, eller Twitter ude i sidebaren . Og som en lille sideinfo kan jeg fortælle at F&B holder lagersalg i disse dage, og det kan i finde meget mere info om på deres facebookside!

HELD OG LYKKE!

It’s now time for a big summer give-away, giving away a summer pack from Danish fashion brand Forrest and Bob . The reason for the give-away is my blog hit the corner of 700 followers, and it’s 1 year birthday not long ago . For those reasons I’ve collabed with F&B for a little summer pack with my favourite items of their SS10-collection .

You have to follow 2 simple steps to enter the gave-away, and they are as follows:

  1. Go to the Forrest and Bob Facebook page and become a member (You’ll find the page HERE!)
  2. Write a comment below with your name and your email in the commentbox below! (Your email has to be in the comment to ensure that you recieve the notification, if you win!)

And you’are of course allowed to follow the blog via Bloglovin, Google Reader and Twitter via the sidebar in the right . othher than that i wanna wish you guys good luck!

226 kommentarer

Filed under Konkurrence

226 responses to “FORREST & BOB GIVE-AWAY

  1. Cecilie

    Super med en konkurrence, specielt når det er præmier som disse :D
    -Cecilie B. Rasmussen
    ceciliebrandenborg@gmail.com

  2. Virkelig nogle skønne ting :)

    Simone Degen

    denstoredansker@hotmail.com

  3. Ida Brixtofte

    Sikke en lækker gave :)

    Ida Brixtofte Nielsen, alledegodevaroptaget@hotmail.com

  4. Frederikke Eiersø

    Er vildt med din blog, og altid super fedt tøj du vælger at vise! :)
    Og Yay, nu kan vi også vinde noget af det!

    -Frederikke Eiersø

    frederikke.e@live.dk

  5. Steffie Mortensen

    Lækre ting, ville jo være perfekte her i det gode vejr.

    Steffie Mortensen, Stef_2908@hotmail.com

  6. sofie madsen

    Sofie Madsen
    sofiemadsen8900@hotmail.com
    håber virkelig på at vinde! tager til thailand i morgen i godt og vel en måned, og det kunne være skønt, hvis den pakke lå og ventede på én, når man kom hjem. :)

  7. Mette Marie Nielsen

    Åh så fint. :)

    Mette Marie Nielsen – mette.m.n@hotmail.com

  8. Lina

    Lækker konkurrence!
    Har selv toppen med “dybe ærmer” i sort, har endda fået hug for at have den på af random pige i byen engang, men eeeelsker den. Den var især god på roskilde.

    Lina Bay Jorgensen
    potteplante@msn.com

  9. Lisbeth Vestergård
    liss.9@hotmail.com

    Fantastisk konkurrence Mikkel, og tillykke med de mange læsere (kan ikke påstå at det chokerer mig, du skriver jo en dejligt underholdende blog :b )

  10. S

    Elsker din blog og læser den altid når jeg er på nettet, du er super inspirerende og virker som et rigtig rart menneske! Men her er mine info til konkurrencen :)

    – Sasha Lüthje Lott
    cute_sazz@hotmail.com (lavet da jeg var 11 ;)) haha

  11. Miriam

    Elsker din blog, fede gaver :p

    -Miriam Jessen Rask
    Miriam-rask@hotmail.com

  12. Marrit

    cool med give-aways, især når det er fra forrest & bob!

    Marrit Botma
    Marrit_917@hotmail.com

    Keep up the good work, din blog er fierce:-)

  13. Monique Plahn Bøger

    Super fed blog, følger den selvfølgelig dagligt! :-)
    – super fedt, at man nu har mulighed for, at vinde nogle af de lækre sager!

    Monique Plahn Bøger

    Moniqueboeger@hotmail.com

  14. Super fedt med forrest & bob give-away!!!!! ;-)

    Emma Schrøder
    emmasille.blogspot.com

  15. Maria Hviid Jessen

    Ih, krydser fingre :)

    Maria Hviid Jessen
    mariahviidjessen@hotmail.com

  16. Simone Andersen

    Hold da op nogle lækre ting (især når det er Forrest & bob’s) du har på højkant denne gang Mikkel! – Og mange gange tillykke med alt den succes du har haft med din blog, følger ofte med.

    Men er helt vild (og forelsket) i solbrillerne du viser til sidst! Har i længere tid ledt efter sådan et par, efter jeg har set Audrina patridge med et par på – men har bare ikke kunne finde nogen hvor jeg tænkte: “der var de jo”, men de der er utrolig meget i stil med dem jeg har ledt efter :-)

  17. Katy Wang

    Lækre sager ;o

  18. Anna Sørensen

    Så prøver jeg igen med det fulde navn:)

    Anna Larzetty Buus Sørensen

    ansa90@hotmail.com

  19. Marie BM

    Det ser godt ud, jeg krydser fingre :)

    Marie Beltman Matzen
    mbmatzen@gmail.com

  20. Super lækre sager og tillykke med alle der følger bloggen! :)

    – Henrik Silvius Ibsen (mit mellemnavn er ikke med på facebook, da den ikke godkender det som et navn – strange strange)

    henriksilvius@gmail.com

  21. Sidder lige og tænker – kan da vidst ikke bruge de lækre præmier, havde fuldstændig set det som unisex tee’s.

    Glem mig og tillykke alligevel! :)

  22. Mai

    Ahhh !! , hvordan kan man dog modstå sådan en fab mulighed Ö

    Mai Tuyet Nguyen

    chichi_mai93@hotmail.com

  23. Maria

    Maria Bill Rasmussen
    mariabrasmussen@hotmail.com

    Held og lykke til mig :-)

  24. Forrest & bob laver de lækreste ting og har allerede planlagt at besøge deres udsalg så det er bare toppen at du laver sådan en give away :)

    Tille Hjort, tillehjort@gmail.com

  25. uff nogle lækre ting! :-)

    Malene Madsen
    malene.madsen@gmail.com

  26. Cæcilie Holbech

    Lækre ting :-)

    Cæcilie Holbech
    caecilie.holbech@gmail.com

  27. Emilie

    Jeg er vild med det!
    Emilie Blytmann, appy@sol.dk

  28. Frederikke

    For nice give-away!
    Alle disse ting ville i hvert fald gøre sig godt i min gaderobe :D

    Frederikke Isa Marin
    fred.713@hotmail.com

  29. Sofie

    Jeg slikker mig om munden og krydser mine fingre! ;-)

    Sofie Borella Tausen

    Sofieborella@gmail.com

  30. Nana

    Det her må være den – so far – lækreste blog-konkurence-præmie jeg har set :D! (og ja – federe end den der mini-hp, der lige har været all over ;b )

    Nana Bech Eneqvist
    nanabech@hotmail.com

  31. virkelig lækre ting :O

    Lena Molin Pedersen

    lenapedersen20@hotmail.com

  32. Nice konkurrence Mikkel! Ville dog ønske at der var en halskæde inkluderet i den der sommerpakke, har virkelig et svagt punkt for deres halskæder med stjernerne! :)

    Thea Kamp Tukjær
    never-walk-alone@hotmail.com

  33. Gabija

    name: Gabija Meskauskaite
    email: gaba29@gmail.com

  34. Anni Cu

    sprøde sager!

    – Anni Jia Xing Cu
    anni-cu@hotmail.com

  35. Sarah

    svedigt! :D

    Sarah Bjerregaard Krog
    sabbe_bummelum@hotmail.com

  36. Marie

    Man siger da aldrig nej tak til at deltage i en konkurrence :D

    Marie Tipsmark Ottesen
    Riextipsmark@hotmail.com

  37. Katrine Winsløv

    Sikke en skøn konkurrence – og tillykke med både bloggens fødselsdag, samt de mange fast læsere!

    Mange sommerhilsner fra Katrine Vinther Winsløv (katrine_16@hotmail.com)

  38. Tillykke med både det ene og det andet her på bloggen :)
    Har lige lavet en synes godt om på facebook ;D Mit navn er Maria Z. Jakobsen og email er tehrijah@gmail.com

  39. Sidse

    Super fine ting. :-) Og STORT TILLYKKE med både fødselsdagen Og de 700 læsere. SEJT gået! :-)

    Sidse Utoft Hedensted, Ss_smukkesis@hotmail.com

  40. Linnea

    Uhh det ser lækkert ud…i denne varme ku man især godt bruge de florlette t-shirts ;-)

    Linnea Rønbøg Hansen
    LinneaHansen@hotmail.com

  41. Simone Riis-Vestergaard
    smnriis@gmail.com

    dejligt med en konkurrence! :)

  42. Mia Amalie Mai Nielsen

    Mia Amalie Mai Nielsen
    rockermia@hotmail.com

    Krydser fingre ;-)

  43. Kirstine Dalsgaard Larsen

    Lækker sommerpakke…giv mig den!

    Og ha’ en god sommer :-)

    Bedste hilsner
    Kirstine Dalsgaard Larsen
    Kirstinedl@gmail.com

  44. Camille

    Krydser fingrer :o)

    Camille Rosenbeck
    snulle@hotmail.com

  45. Anna Rosa Sofie Hjorth

    Lækre sager, lækre sager!
    I love the tanktop!

    Anna Rosa S. Hjorth
    annahjorth24@hotmail.com

  46. Natalia Lorite

    hejnatalia@hotmail.com
    natalia lorite :-)

  47. Elisabeth Liv

    Mmhn det ser lækkert ud!
    Elisabeth Liv Krogsgaard Wistisen
    eliv_wistisen@hotmail.com

  48. Pernille

    Namme namme ;-)

    Pernille Helene Sommer

    Sommer_sus@hotmail.com

  49. Mads Broberg

    Fingers crossed…

  50. Julie Grundtvig Wester

    Juhuu – fed konkurrence!
    – Julie G. Wester // juliegwester@gmail.com

  51. Emilie

    Elsker bloggen :)

    Emilie Groslier Jeppesen

    emilie@groslier.org

  52. Majbritt

    God konkurrence :D
    Majbritt Thesbjerg

    majbrittthesbjerg@hotmail.com

  53. Fed konkurrence, har længe ønsket mig nogle af deres lækre ting :)

    Signe Moesby Leth

    signe.leth@hotmail.com

  54. Stinne Ørving Jensen

    Super lækre sager, Mikkel.
    Tillykke med de mange læsere.

    – Stinne Ørving Jensen (lyserod_panter@hotmail.com)

  55. Aaalt for fede ting!

    Maria Voss Sømose Jørgensen

  56. uhh..nogle lækre ting!:)

    Anna Børglum Sørensen
    whywefly@hotmail.com

  57. Tenna Laursen

    Mega fed sommerpakke! AWWW.
    Tenna Laursen
    tennabl@yahoo.dk

  58. Awesome! Elsker dem!

    Maria Beydin – mariaamanda@paradis.dk

  59. Mette

    super super fed konkurrence – deres ting er så lækre!

    Mette Jespersen
    mallemof@hotmail.com

  60. Asta

    Tillykke – med det hele!

    -Asta Kongsted Amtrup
    asta_amtrup@hotmail.com

  61. Fucking fierce, hvis disse ting landede i mit kedelige klædeskab ;-)

    Cecilie Møller

    Cecilierm14@gmail.com

  62. Philip

    selvfølgelig, kan de gå som unisex! – jeg ville ihvertfald rocke alt sammen, hele sommeren!
    Philip Meyer
    philip.meyer@live.dk

  63. nana pankalla

    fed konkurrence

    nana pankalla

    nanapankalla@hotmail.com

  64. Emma

    virkelig lækker blog, og lækre sager(:

    emma balstrup hansen
    emma_bkh@hotmail.com

  65. Louise Iversen

    Nice :)

    Louise Iversen

    bobo_003@hotmail.com

  66. Ditte Maria

    Ditte Maria Juel Jensen

    ditte.jj@gmail.com

  67. Anne-Sofie

    Juhu, lækre ting!

    Anne-Sofie Nordstrand
    anne-sofienordstrand@hotmail.com

  68. Louise Rasmussen

    Super lækre ting (:
    & tillykke med de mange læsere og med bloggens 1 års fødselsdag!
    louiserasmussen_94@live.dk

  69. Marie Jepsen Janum

    Marie Jepsen Janum (Men min FB-navn er altså “Hassan Picachu Bamin” .. Loong story! Scratchmytommy@gmail.com

  70. Agnes Saaby Thomsen

    Agnessaabythomsen@gmail.com

    Tillykke tillyke, elsker at læse din blog!

  71. Marie-Louise

    Marie-Louise Keck Holm
    marielholm@hotmail.com

  72. Hannah

    Hannah Kim Ford

    hannah@thefords.net

    Elsker din blog! :)

  73. dendena

    Sweet!

    Dena Porkar

    dendena@live.dk

  74. Lækkert!

    Olivia Joanna Andersen

    oliviaandersen@live.dk

  75. Sikken fantastisk konkurrence!
    Og hvilken dejlig blog du har. Elsker elsker den!

    Annenharbo@gmail.com

  76. Maya Soueidi

    Hey! I just checked out Forrest and Bob for the first time, thanks to you! I wanted to enter the give away… I’m keeping my fingers crossed to win!! Thanks so much.

  77. Alberte

    Mums mums mums!!!!!
    Så meget hvad jeg har brug for i min sommergarderobe! ;)

    Alberte Hjorth Duus
    alberte.duus@yahoo.dk

    Mikkel, you rock.

  78. Line Rasmus

    Groovy baby!

    Line Rasmus
    snehvide_lin@hotmail.com

  79. Stine

    Stine Kock Hollænder

    Stine.Hollander@hotmail.com

    Hope I win!

  80. Charlotte Fog Eckhaus

    charlotte_eckhaus@hotmail.com
    læææækre præmier!

  81. Anne Wissing

    anne.wissing@hotmail.com

    – Anne Wissing

  82. Louise

    Nice! De premier er da slet ikk’ så ringe endda ;)

    Louise Berenth

    louiseberenth@hotmail.com

  83. Julie

    ih, hvor er det nogle fine ting! (:

    Julie Vittet Bentzen

    julie_bentzen2@msn.com

  84. Cecilie

    Fine sager!

    Cecilie Rahbek Thuesen
    ceciliethuesen@gmail.com

  85. det er sgu en give-away der vil noget!

    du skal have tusind gange tillykke med din blog, og dens succes! du fortjener det :)!

    Anne Louise Rühe.
    annelouise-kragh@hotmail.com

  86. Lækker give away!!
    Nina Høfdinghoff Mathiasen
    cantanta@hotmail.com
    xoxo

  87. Bettina Sienkiewicz

    Awsome……

  88. Amanda Arnfast Bruun

    Vinder jeg gerne!

  89. Ej hvor lækkert! :-)

    Christina Fenty Jørgensen
    christinajoergensen@live.dk

  90. Linda

    Lækkert med en konkurrence, specielt når præmierne er så lækre! (:

    Linda Barka

    smarte_linda@hotmail.com

  91. Cathrine Morgenstjærne Jørgensen

    Jeg krydser fingre

  92. Hvor er det bare nogle fine sager!
    De ville godt nok pynte i min garderobe..

    Håber jeg vinder!
    Anne-Sofie Holm

  93. Michella Munk Lauritsen

    M-ichella@hotmail.com
    Michella Munk Lauritsen

  94. Fed fed konkurrence og lækre præmier :D jeg er klar!!
    Camilla Beck
    camilla.beck@hotmail.com

  95. Maja Ravn Blichmann

    Så fab!

    Maja Ravn Blichmann

    majamusen1@hotmail.com

  96. Julie

    Det er nogle vildt lækre ting! Dem ville jeg med glæde gå med.

    Julie Galsgaard Dinesen

    julie_dinesen@hotmail.dk

  97. Daniella Lind Pedersen
    dalipe_12@hotmail.com

    – Skøn blog, skønne præmier, skøn dreng.

  98. Aia Elbke Christensen

    fine sager og rigtig rigtig fin blog!

  99. Sofie-Kristine Høinæs

    Jeg skal nok promovere jer flot!! ;)

    Sofie-Kristine Høinæs

    Sofie.kristine.hoinaes@gmail.com

  100. Sabine Skytt

    nice nice nice… Forrest and Bob har det mest fantastiske og behagelige tøj.. ideelt til sommervarmen…

    sabineskytte@hotmail.com

  101. Sidsel Kappel Staal

    Sidsel Kappel Staal

    sks1994@gmail.com

  102. Maiken

    Maiken Daugaard Andersen

    Maikenkatten@live.dk

    Hvor gad jeg godt kaste mig ned i en bunke af det tøj. Ser vildt blødt og putteagtigt ud..

  103. marijaen@msn.com

    Maria Voss Sømose Jørgensen

  104. Marie

    Jeg er faktisk lige faldet over din blog, og har allerede tilføjet dig til mine favoritter! Super god blog du har dig her.

    Udover det er denne sommerpakke lige mig. Lækre (!!!) sager! Jeg har et eller andet med Forrest & Bob..

    /Marie Mathilde Skousen

    Marieskousen@hotmail.com

  105. allison

    Jeg savner København…!
    allison yan

  106. Rikke

    Mmh super lækker konkurrence ! Det bliver spændende at se hvem den heldige vinder bliver.

    Det er den her mail jeg har på fjæs rikke592@live.dk, men ikke den jeg bruge.
    Det her er den jeg tjekker rikkewestesen@hotmail.com

    Har ikke så meget med konkurrencen at gøre, men er blevet ret skudt i dit magasin, meget inspirerende.

  107. Arian Lavish Alani

    yay super fed konkurrence!
    who dosen’t love Forrest & BOB ?

    håber ikke det er for sent jeg tilmelder mig :)

    Arian Lavish Alani
    Ariian-b@hotmail.com

  108. Christina Sakun Jensen

    Wow, krydser fingre!

  109. Julie Mørkeberg Andersen

    Det ser godt ud! :)

    Julie Mørkeberg Andersen

    julie@5700.dk

  110. Julie Hinze

    Dope!! Sagerne vil passe perfekt hos mig!

    Julie hinze

    julie.hinze@gmail.com

  111. Anja Kivac

    Har väret medlem af Forrest & BOB I laang tid. :)

    Anja Kivac
    Kiwac3@hotmail.com

  112. Amalie

    iiih hvor yndigt! Amalie Juul / Amaliejuul@sol.dk

  113. Ej, vil skynde at melde mig til! Det er virkelig svært at holde sig opdateret når man skal på ferie, synes jeg.
    Men ihvertfald tillykke med både læserantallet og ‘fødselsdagen’ :)

    Sidsel Øst Hansen, sidsel-hansen@hotmail.com

  114. marijaen@msn.com

    Maria Voss Sømose Jørgensen

    Har skrevet et par gange nu, så mener bestemt at jeg burde eje noget!

  115. Olivia

    Olivia Malee van den Bogaerdt

    oliviabog@hotmail.com

  116. Jeg vil også vœre med :p

    Stine K. Andersen
    stine.k.a@stofanet.dk

  117. Hov glemte da vist min mail!

    Johanne Emilie Pallesen –

    johanne_pallesen@hotmail.com

  118. Sofie Katrine Oehlenschlæger

    Uuuh, en lækker gave.
    Og super hyggelig blog ! :)

    Sofie Katrine Oehlenschlæger
    Sofie@ulrichsdal.dk

  119. Camilla C. Poulsen (Ikke helt mit fulde navn, men det er det jeg hedder på facebook)

    Camillacp@live.dk

  120. Mathilde Thomsen

    super fede præmier (;.

  121. Frederikke W

    Stort tillykke ..

    Frederikke Wodickh
    frederikkevw@hotmail.com

  122. Camilla

    Lækre ting :)

    Camilla Bonefeld/
    camillabonefeld@hotmail.com

  123. Maiken Snog Dahl

    sikke en god konkurrence ! fantastiske præmier (:
    p.s. elsker din blog (!)

  124. Lisbeth Skorstengaard

    Hvor er det lækkert, mikkel. Thumbs up.

    lisbeth.skorstengaard@gmail.com

    xoxo//L

  125. Julie

    NICE! Og tillykke med det hele Mikkel ;-)

    Julie Mosegaard Jensen
    julie.mj@hotmail.com

  126. Kathrine

    Kathrine Lindskov Pedersen
    k_lindskov@hotmail.com

  127. kirsten aakerman

    fed præmie

  128. Ahh, hvor er det dog nogle skønne sager. Melder mig da lige til :o)

    Julia Louise Sørensen – bblondi@hotmail.com

  129. Josefine Hyllested Frederiksen

    Skønt med lækkerier fra Forrest & Bob!!

  130. Hej!
    Super fed ide med en give away og så med F&B – I love it!!

    Kathe Elisabeth Reimuth
    jemappellekathe@hotmail.com

  131. Birgitte

    Åh hvor ville jeg gerne vinde den her pakke!
    Sikke en rigtig dejlig blog – en perfekt blanding af mode og ironiske og sjove kommentarer.

    kontaktbrix@gmail.com

  132. Sofia

    Lige det jeg har brug for!

    Sofia Osman / somsofia@msn.com

  133. Sofia

    lækkert, måtte godt blive mit!
    Sofia Osman / somsofia@msn.com

  134. Benjamin

    I wanna I wanna!..
    Tak for spændende nyheder:)

    beeenji@gmail.com

  135. Benjamin

    prøver igen med det hele

    Benjamin Ebeling
    beeenji@gmail.com

  136. Jeg er selvfølgelig allerede fan på FB siden! :)

    Charlotte Amalie Joensen
    GlitterAmalie@live.dk

  137. Caroline

    hejsa
    mit_navn_er_anton@msn.com
    caroline christensen
    :) :)

  138. Kirsten Modin

    Mit navn er Kirsten modin
    email:
    buddha_c@hotmail.com
    håber jeg vinder!!

  139. Lærke

    nøjs ;-)
    Sigrid Lærke Truelsen laerke-truelsen@hotmail.com

  140. Randi Estrup

    Fin konkurrence & fin blog!

    Randi Estrup & Randiestrup@gmail.com

  141. Trine

    Super lækker præmie!

    Trine Madsen – Chili806@hotmail.com ;)

  142. Malene Luna Bylov

    Sådan en chance siger man da ikke nej til ;)

  143. Meget meget lækker gave :) Keep up the good work, Mikkel!

    Katrine Schultz
    schultze_zone@hotmail.com

  144. Kine

    Altid så lækre ting derfra!

    Kine Bloch
    Chokoknas@hotmail.com

  145. Elsker elsker elsker Forrest&Bob. Især når det er give-away : D
    Tak for en inspirerende blog!
    (og tillykke med show billetten. Jøsses, jeg er misundelig – glæder mig til at læse alt(!) om det!!)

  146. Thit

    Thit Kirstine Børnig Thaning

  147. Super lækker sommerpakke! :o)

    //Amali Tiffany Bram, jegmigogstiletterne@gmail.com

  148. Give it to me!

    /Amalie Ivalo Hammeken – mallenhammeken@live.dk

  149. Sisse Sofie er det jeg hedder på facebook.
    min e-mail er sissesofie@hotmail.com

    fingerkrydserier som bare pokker!

  150. Josephine Zeltner Madsen

    Fedt med en koncurrence! Og super fed blog. Jeg elsker den!

    Navn: Josephine Zeltner Madsen
    E-mail: josephine_zeltner@live.dk

  151. Josephine Zeltner Madsen

    Fedt med koncurrence og super fed blog. Jeg elsker den!

    Navn: Josephine Zeltner Madsen
    E-mail: josephine_zeltner@live.dk

  152. lækkert med en konkurrence!

    elsker din blog

    //Carla Blixt Egelind

    carlablixt@gmail.com

  153. Ninette

    Ninette Jallov Assentoft
    ninetteassentoft@hotmail.com

    Det var dog nogle fantastisk skønne præmier Mikkel! :—-)

  154. Sarah Kjeldsen

    Det ville være perfekt til min efterårs-garderobe med de skønne jordfarvede bluser/tanktops :-)
    Fedt!!! (og selvfølgelig min skønne halskæde fra FORREST & BOB)
    Fed blog!
    Keep up the good work – fra Sarah Kjeldsen

  155. Mor

    Elsker din Blog, og læser med ved hver gang du skriver noget, jeg må bare eje de armbånd og solbriller :-))))

    emiliasophia@hotmail.com

  156. Anne Louise

    Virkelig skønne varer! :)
    – og altid rart med nogle konkurrencer..

    Anne Louise Rasmussen

    A_L_RDK@yahoo.dk

  157. Victoria

    Stort tillykke med at have rundet de 700! Virkelig flotte ting man kan vinde (og som ville passe perfekt i mit klædeskab).

    Victoria Tvorup Andersen
    cheerleader-mus@hotmail.com

  158. Andrea Juliane Langkilde

    yeah! tak for reminder

  159. Caroline Aagren Højgaard

    Fedt !!

    Caroline Aagren Højgaard
    Carolinehg@private.dk

  160. Mathilde

    Ih dog, endnu en lækker konkurrence i blog-land! Jeg vil gerne have lov til at sige tak for en dejlig blog – du er meget sympatisk og det er en glæde at følge dig :-)

    /Mathilde Olhoff-Jakobsen, 05maoj@herlufsholm.dk

  161. Charlotte

    Øj, lækker konkurrence og lækker blog, Mikkel!

    – Charlotte Torp

  162. Nanna Sommer

    Nanna.montana@hotmail.com

    Krydser alle lemmer for at jeg bliver den heldige vinder af disse alt for lækre sager fra Forrest & Bob

  163. Charlotte Halby Petersen

    Lææææækker pakke, fantastisk blog! :-)

    – Charlotte Halby Petersen
    CHalby93@gmail.com

  164. Juhuu ting, man gerne vil vinde.

    Louise Hagemann

    louisehagemann@hotmail.com

  165. Anna

    Super fine ting! :) Kunne ikke være helt ringe her i sensommeren..
    Anna Sofie Sørensen
    annasofie.s@gmail.com

  166. Rikke

    Rikke Karstoft Jeppesen

    Krydser fingre! ;)

  167. Anna Sofie V. Larsen

    Anna Sofie Vedersø Larsen
    annalarsen1992@hotmail.com

    pæne pæne ting!

  168. Michelle

    Michelle Bjerregaard Jensen

    xx-mille-xx@hotmail.com

  169. Puha der er mange som har deltaget i denne konkurrence og det forstår man jo godt..

    /Tina Caritas Jensen
    caritas_@hotmail.com

  170. Klara

    Super fed konkurrence!

    Klara Pauline Søgaard Jensen
    pauline.klara@gmail.com

  171. Cathrine Sophie Stilling Scheuermann

    “Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.”
    – Coco Chanel

    Fede præmier! Jeg er stolt af, hvor langt du er kommet i dit liv, Mikkel. Keep working hard! :-)

  172. Cathrin

    Cathrin Mørkeberg

  173. Cathrin

    Hov, der var jeg lidt for hurtig. Ville skrive tillykke med de 700 faste læsere. Det sgu godt klaret :0)

  174. Signe

    Super lækre ting!

    Signe Ambech Frænde Henriksen

    Plethsdinner@hotmail.com

  175. Teresa

    Fine, fine ting!
    Teresa Lee
    teresalee1989@gmail.com

  176. Ditte

    Lækker blog og lækker konkurrence! :-)

    dittekskriver@hotmail.com

  177. Sophiachristinablog@hotmail.com

    Og Jeg hedder Sophia ‘Spejl blank’ Krowicki på facebook.

    (:

  178. nikolaj aston

    Nice nice synes FORREST & BOB er mega fedt :P

    Nikolaj-diamon@hotmail.com

  179. Pernille

    robotbeat@live.dk

    Pernille Rosenlund.

  180. super fed blog !

    – Charlotte Qvistgaard Skov
    c-lottes@hotmail.com

  181. AnnaRita Kristensen Lindholm

    En forrest & Bob-konkurrence, how can I resist?

    lindholm.anna2@gmail.com

  182. Anne-Mette

    Anne-Mette Runge Madsen

    bingobirger@hotmail.dk

  183. Det er nu 3. gang eller sådan noget, at jeg tilmelder mig! :D
    .. Meeega lækre ting!

    Maria Voss Sømose Jørgensen
    marijaen@msn.com

  184. Sofie Harder

    Rigtige fede præmier.

    Virkelig lækre ting og usandsynligt lækker kvalitet ser tingene ud til at være i.

    Sofie Vadstrup Harder
    Sofie-vh@hotmail.com

  185. Martin Halling Urlev

    Rigtig nice blog.

    Lækkert design og flotte præmier. Håber jeg er den heldige vinder !

    Martin Halling Urlev
    Martinurlev704@msn.com

    :)

  186. Nanna

    Superfede præmier!

    Nanna Nuka Carøe

    nannafink@hotmail.com

  187. Camilla

    Spændende, spændende, spændende :)

    Camilla Foged
    cfoged@hotmail.com

Skriv et svar

