Cool Boots!

Jeg sidder lige nu og slår mave med en veninde på The Bagel Co. ved strøget efter en lækker pesto-kylling bagel . Det var guf . Og så kom jeg jo lige i tanke om at der lige var landet nogle super seje støvler fra Alexander Wang på Net-A-Porter (Ja jeg ved det godt, Alexander Wang og pesto-kylling bagel hænger viiiildt meget sammen!) ..

Frida Boot – ca. 4600 kr. & Devon Boot – ca. 4200 kr.

Jeg er jo en kæmpe fan af Alexander Wang og det er jeg åbenbart fortsat . I hvert fald er de her ankel/høje støvler lige mig . Især de lækre lyse nogle med åben tå, og så syntes jeg også at detaljen på hælen er ret så cool . Guffe Guffe!

Right now I am resting af ter a really good pesto/chicken bagel from The Bagel CO. and that reminded me about these really nice new boots that Net-A-Porter got from Alexander Wang . As you might know i am a huge fan of Mr. Wang, and it looks like i am gonna be a fan for quite some time . Either way these boots are to bad ass to go past me, and i especially like the light coloured open-toe ones . They’re PERFECT in my eyes .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv en kommentar