Hello!

Åha . Jeg har altså stadig et par ting fra modeugen jeg vil dele med jer .. En af de ting er de her to billeder . Jeg havde nemlig æren af at rende ind i den kære Ida Filippa på strøget under modeugen . I virkeligheden så hun helt anderledes ud en jeg havde regnet med, nemlig skønnere . Jeg havde regnet med at hun var meget højere, men det viste sig faktisk at hun var et lille myr, der ikke gik mig til armhulen . Et lille nuttet myr .

Ida Filippa og Jeg

Jeg fangede hende selvfølgelig for at få et billede sammen med hende . Hun er jo et lille stilikon i sig selv . Ida var bare en af de mange skønne mennesker jeg mødte under modeugen som jeg håber jeg kommer til at ses snart igen . Jeg føler nemlig at der kommet nye venner til!

Well, i am still struck by Fashion Week . I am not kidding if i say that it’s been some of the best days in my life . I’ve met so many people and i’ve met alot of new friends! Well, one of the persons i met during Fashion Week, was the lovely blogger Ida Filippa who’s, in my oppinion, is an style icon of her own . I’m really impressed ith her work, and then she’s a really sweet person!

Luckily she was’nt shy about us taking a picture together!

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “Hello!

  1. Abso-fucking-lutely

  2. I LOVE her handbag! and necklace!
    billyhoss.blogspot.com

  3. how cute!
    awesome draping on your coat.

  4. ad :( du fangede mig i det værste øjeblik i klamt tøj!

Skriv et svar

