MY HAIR ROUTINE

Well, mange af jer har spurgt hvad jeg bruger i håret, til billeder hvor jeg ikke har noget voks i håret, så jeg tænkte at jeg ville vise hvad for noget shampoo jeg bruger til at vaske mit hår . Jeg bruger faktisk det der Wella, som jeg fik i gave til et event hvor det blev lanceret, og det er Pure og Clean . Det jeg gør er at jeg bruger Pure til at vaske alt ud af mit hår først, det er rigtigt godt til f.eks. at vaske voks ud, og så efterfølgende bruger jeg Clean som er en antiskæl shampoo . Begge to giver så mit hår et lækkert glansfuldt look .

Here what i use to wash my hair!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “MY HAIR ROUTINE

  1. Nice blog! Very inspiring and charming:) Happy new year!
    Here is me and my friends blog, if you ever get the time to check it out!

    http://numberthestarsblog.blogspot.com/

    – SALLY RISELL

  2. F fucking crimerider

    synes godt om billedet (y).

    knus
    F <3

  3. Hold da kæft det er jo lige til en reklame det der billede ;D hot hot hot!

Skriv et svar

