PHOTODIARY: RULE OF SEVEN

Var i går til ferniseringen på udstillingen Rule of Seven, der handler om at syv designere har fået lov at slå sig fuldstændig løs og lave de vildeste showpieces de har kunne komme på, udenom kapitalismen og økonomiens fast rammer . Og reslutatet som Zarah Voigt, Maria Black, Asger Juel Larsen, Vibe Harsløf, Henriette Lofstrom, Charlotte Cort Koppel og Selma Lamai leverede var OH-MAZING . Er virkelig vild med alle tingene og har en eller anden idé om at jeg gerne vil bruge nogle af smykkerne i en serie jeg skal style snart! Udstillingen var til og med Søndag d. 9. og jeg vil da opfordre jer til at tage forbi og se piecesne in real life!

I attended the opening of the exhibition Rule of Seven yesterday, which is about 7 designers letting their inner designer loose, not thinking about economics, creating these amazing showpieces . The result Zarah Voigt, Maria Black, Asger Juel Larsen, Vibe Harsløf, Henriette Lofstrom, Charlotte Cort Koppel og Selma Lamai delivered was OH-MAZING! Seriously love these pieces, and i really wanna use some of the pieces in a shoot I’m styling soon . The exhibition is open until this sunday the 9th, and if you’re in the area I’ll recommend that you stop by!

Rule of Seven, Fredericagade 17, København K, open between 12-18

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
9 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, Photodiary

9 responses to “PHOTODIARY: RULE OF SEVEN

  1. Killer photos! And pieces … Where is this happening?

    Katarina
    http://www.katarina-wannabeontop.blogspot.com

  2. jeg så dig på strøget idag, og nørj du så godt ud XD
    Det var omkring 2 meter væk fra Abercrombie & Fitch, og du havde dine fede solbriller på, og dine cool militær støvler, og du snakkede i telefon og holdt en (notesbog?) i hånden XD
    Var på vej mod Lilly ret så hurtigt for jeg skulle have mig en konfirmations kjole, og stoppede næsten op da jeg så dig ;) Starstrucked! haha!
    thefashionfrog.blogspot.com

  3. Theres an adress at the botom of the post :)

  4. Havde du røde briller på ? :)

  5. Det er godt nok nogle heftige pieces, men nøjh hvor er de også bare fede! Tror jeg er forelsket i hvert eneste stykke (:

  6. Fede billeder!
    Er det Signe på billede nr. 3??

  7. Wow, de er sgu da fantastiske. Og puha, har lige skulle lave en bygning på arkitektskolen med trekanter, så jeg må sige, at det smykke med trekanter springer jeg over lige nu. Men ellers er alle de andre jo mega smukke.

  8. Laura: Ja det er vist Signe!

    Signe: Ja så kan jeg sgu godt forstå at du er lidt træt af trekanter :P

  9. Om jeg havde røde briller på?
    Nej desværre, jeg havde en Rulams jakke på og jeans men ingen briller ;)
    Hjælper det hvis jeg siger at jeg er ret lille, ja sådan set et barn? XD

Skriv et svar

