SS11 AD CAMPAIGNS (HEAVY POST)

Bottega Veneta
Burberry Prorsum

Chanel

Chloe

Dior

Fendi

Giorgio Armani

Gucci

Louis Vuitton

Marc Jacobs

Miu Miu

Mulberry

Ralph Lauren

Salvatore Ferragamo

Yves Saint Laurent

Jeg syntes altid at kampagnerne i bladene er noget af der er det mest fantastiske, faktisk bruger jeg ret meget tid på at kigge dem igennem når jeg har købt nye blade . Og så er der jo ingen tvivl om hvad vi skal anskaffe os til sommerhalvåret . Farver, fest, tans, flotte solbriller og et varmt hjerte! Jeg elsker i hvert fald dem allesammen, især at der gennegående er et lidt retro halvfemser vibe!

I’ve always loved the campaigns in magazines and actually I’ve always spent a lot of time looking through campaigns when I’ve bought a new magazine . And when looking through the campaigns there’s no doubt what we have to get ourselves during the half year of summer . Colors, parties, tans, nice sunnies, and a warm heart . I love it all, especially the retro 90’ies vibe which goes through it .

bloglovin

13 kommentarer

Filed under Editorial, fashion, Kampagner

13 responses to “SS11 AD CAMPAIGNS (HEAVY POST)

  1. Det bliver en fantastisk (og forhåbentlig varm) sæson vi går i møde tror jeg (:

  2. Miko

    Jeg elsker det 40ties feel der er over nogle af dem, især dior! genial

  3. Jeg er vilde med Gucci sine kampagne billeder, flydt med farve og sommer :)

  4. skal da vidst ud at købe noget brunt.

  5. Zenia Kirkegaard

    Gucci gør det rigtig godt! Flotte farvesammensætninger!

  6. åh jag fullkomligt älskar kläderna på de här bilderna… älskar bilderna i sig också… SÅ min stil.

  7. ville helt sikkert gå efter de killer læderpants fra burberryprorsum med lidt bikser inspiration – så må man lide i varmen (hvis ikke kulden fortsætter hele året ..).

  8. Jeg er faktisk mest til Miu Miu’s . Men rød har også altid været min yndlingsfarve! Men syntes faktisk også Gucci’s er vildt lækker . Dog førstår jeg ikke hvorfor de skal være så orange? :S

  9. Hvad hedder den kvindelige model fra Burberry Prorsum billederne? Hun ser bekendt ud og jeg kan ikke finde ud af hvem hun er!!! :-D

  10. Super fedt indlæg! Hvor har du fundet billederne henne? :)
    Btw. så er jeg vild med at læse din blog. Du er spændende og inspirerende at følge!

    /Mathilde.

  11. Billederne er fundet på The Fashion Spot :) Er glad for at du kunne lide det!

  12. Jeg er rigtig vild med burberry prorsum kampagne billederne, men den kollektion var også bare så fantastisk (great job Christopher bailey!) og jeg synets også at Freja Beha gør det rigtig godt i Chanel kampagnen (elsker hendes rå look til det mere klassiske Chanel) .
    Jeg er vild med looket, farverne og måden Dior kampagnen er fotograferet på, og jeg syntes at Gucci billederne er mega sexede.
    Mulberry kampagnen er jo bare fantastiske! Og YSL billederne er så smukke og stilfulde!
    <3

    thefashionfrog.blogspot.com

  13. Drengen på de første par billeder kunne godt ligne dig :)

Skriv et svar

