EDITH

Patouf Edith – 2500 SEK

Kan i huske jeg plaprede lidt løs om denne wedge fra Patouf, dengang det lige havde været pressedage? Well, still loving it, og nu er den endelig at finde online . I GRÅ også . So seriously, get moving . Jeg kan ikke gå med den men det kan du! Og grå og blå er helt klart mine faves x 100 . Loves Patouf!

Remember i rambled a little about this lovely wedge from Patouf, back during the press days? Well it’s here and still loving it . IN GREY to . So seriously get moving, ‘cus i can’t wear it but you guys can! Grey and blue is my faves x 100 . Loves Patouf!

bloglovin

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “EDITH

  1. L

    Nice shoes! Liker godt kilehel!

  2. Sara

    Ej, de er jo SÅ smukke i blå!

  3. Amalie

    de er godt nok flotte!
    du siger bare til, hvis du får lyst til at bruge dine penge på nogle sko til mig (;

  4. hvor er de dog smukke, især de røde er jeg helt vild med!(:

  5. S

    Åh suk.
    De blå må gerne komme hjem til mig.
    Hvem der bare havde penge!

    /S

Skriv et svar

