OUTFIT: DENIM SHEARLING

Så røg jakken på og jeg er faktisk ret overrasket over hvor varm den er at have på . Altså den er ikke sådan der Canada Goose-varm, men det er heller ikke fordi jeg fryser overhovedet når jeg har den på . Den er lækker . Blev egentligt samtidigt overrasket over at den er foret i ærmerne også . Men det er den . Og her er så hvordan den skal styles hos mig, faktisk tror jeg mest at den skal bruges som min denimjakke fra Wrangler, bare mere vintervenligt . Elsker den allerede!

And the jacket went on, and I’m kinda surprised how warm it actually is . I mean it’s not Canada Goose warm, but i wan’t freezing either . Totally loves it . this is how I’ll style it, i think, kinda like my Wrangler jacket just a little more witner friendly . Digs it .

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

6 responses to “OUTFIT: DENIM SHEARLING

  1. Jens Kirkby

    What up man! Pretty cool hah’

  2. Elma

    Optimistisk at benytte den som vinterjakke :S Held og lykke

  3. Aya

    werk the alternative!
    is everyone wearing a canada goose jacket right now?

  4. Anna

    Hvor er de flotte billeder taget henne?
    Mvh. A

  5. Elma: Med en stor striktrøje indenunder så tror jeg faktisk at det går! :D

    Aya: Hmm not exactly everybody, but loooots of people!

    Anna: De er da taget i nordvest, mit hood! :D

Skriv et svar

