NEW IN

Her er nok mit sidste køb i den her måned – en Levi’s jakke fra Urban Outfitters som jeg har savlet over siden september, men hang tilbage i går og købte i dag . Jeg er sikker på vi nok skal blive RIGTIGT gode venner!

Here my last buy this month – a Levi’s jacket from Urban Outfitters which I’ve been wanting since september, but didn’t buy yesterday, and then i wen’t get it today . I’m sure we’re gonna be the bestest of friends!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News

7 responses to “NEW IN

  1. Hej Mikkel!
    Jeg er helt vild med din blog! Og så er det super fedt, når drenge blogger.
    Jeg har lige et spørgsmål. Hvordan får du den skrifttype, og henvisninger til twitter, facebook osv.?

    Mvh Joanna

  2. Aaaav den er fed! Har virkelig også længe gået og ville ha’ sådan en.. måske man bare skulle kaste sig ud i det :) Hvad gav du for den?

  3. Christian

    Lækkert nok.
    Er det second hand og derfor naturligt slidt, eller kommer den sådan fra fabrikken?

    // Christian

  4. Daniel

    Den jakke er fantastisk. Jeg har lige købt en model, der ligner den utroligt meget, i Støy Munkholm. Der findes ikke federe vinterjakke :)

  5. Er det dig, der har købt den? Jeg ventede bare på at få løn, så jeg kunne erhverve mig en, men da lønnen kom var jakkerne allesammen forsvundet fra Urban Outfitters. De plejede ellers at have et helt stativ med dem næsten.. Øv.

Skriv et svar

