NEW IN

Og så har jeg lige kommet til at shoppe lidt mere idag, nemlig denne dejlige strik fra Urban Outfitters, som jeg slap 390 kr for . Elsker den . Har virkelig længe ledt efter en kæmpe stor strik, så jeg glæder mig til at mixe den lidt bedre en det her . Dog tror jeg faktisk at den fungere bedst med en hvid tee . Hmm, skal jeg egentligt overhovedet beholde den? Altså jeg syntes, men hvad syntes i?

I might have shopped some more today, this knit from Urban Outfitters, that just yelled my name from the hanger . I’ve been looking for a huge knit and this is the perfect one . I look so much forward to styling it with something else then this, but i guess it’s actually better with a white tee . But should i keep it?

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
9 kommentarer

Filed under Mikkel

9 responses to “NEW IN

  1. Lærke Brandt

    chunky, i like!
    det er helt klart en keeper hvis du spørger mig! :)

  2. gid lidt flere drenge havde din stil!
    og ja, helt sikkert behold den!
    http://annaeglite.blogspot.com/

  3. Den er super fed, behold den!

  4. Nogle gange ville jeg ønske jeg var en dreng med alt det lækre tøj i har mulighed for at gå i !!!! Men oka det kan jeg jo stadig selv om jeg er pige :)

    Elsker din blog :* godt arbjede og super fed stil!!!

  5. aya

    it’s the perfect amount of laziness/effortless.

  6. Er den brun eller er den mere army?

  7. Ida

    Den er SÅ fed.. Helt sikkert en keeper!

  8. Emma

    Ja for Guds skyld, behold den :)

  9. Elizabeth

    Ja, du skal da beholde den, det er jo et MUST her i vinteren.
    Andre for jo helt varmen af at se på den, og er selv i gang med at lede efter en oversized strik.
    Den er jo en buy now, or regret it later..
    So keep it! (:

Skriv et svar

