NEW IN

I går var jeg ude at kigge udsalg, julen medførte nemlig gavekort til H&M, som jeg ELSKER! Nå men jeg fik slæbt denne her blazer med hjem til Nytår, og jeg syntes faktisk den er super lækker . Er sikker på at jeg nok skal blive glad for den, især til det mere klassiske look jeg vil køre til nytår . Og bedst af alt? Den kostede 175 kr.

Yesterday I went looking at some sale, ‘cus christmas resulted in a lot of gift certificates for H&M, which I love! I dragged this blazer home, and I’m thinking about using it for new years . I’m gonna do a really classic look for new years, so this is gonna be perfect! And it was really really cheap aswell!

bloglovin

Pictures taken with Sony Alpha 550
5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “NEW IN

  1. elsker den! hm laver altså sådan nogle fine ting! de ligner også god kvalitet ! x

  2. Christian

    Hej Mikkel

    Har selv købt en blazer i H&M der ligner det overstående meget. Er dog meget i tvivl om hvordan jeg skal dresse den up. Har prøvet med at par lyse cowboyslimfit jeans, men syntes den fungere bedre med noget mørkt. Har dog kun et par mørke slim cowboy jeans, eller mørkeblå chinos..

    I forhold til overkroppen er det så smart med en sort t-shirt eller hvordan, en skjorte bliver måske lige en tand for fin..

    De venligste nytårshilsner
    Christian

  3. Hej Christian!

    Jeg har tænkt mig at tage den på sammen med mine mørke jeans, altså sorte, meget mørkeblå måske, og så mine grå støvler . Indenunder den tager jeg enten et bare sorte trøjer der drapere og er tynde i stoffet eller en sort tanktop . Samtidigt tror jeg at jeg skal have fat i min body chain der ligger hos en veninde og have den på også :)

    Håber at det hjalp .

    Mvh

    Ps, så skal du ikke blande mørkeblå og sort . Det er sjældent at det er pænt!

  4. Christian

    Mange tak for de gode svar! :)

    Har et par meget mørkeblå slimjeans (cowboystof), lyseblå slimjeans (cowboystof), eller helt sorte slimjeans (cowboystof).

    Måske kunne man smide en hvid skjorte med det lyse par cowboyjeans, eller måske en denim skjorte til i stedet?
    Men måske passer intet til den sorte blazer udenpå.. Syntes virkelig det er svært..

    På forhånd tak
    De bedste hilsner
    Christian

  5. Christian

    Måske lidt ligesom denne unge mands look: http://lookbook.nu/files/looks/large/787064_DSC06160.jpg?1283896793

    Ved bare ikke om jeg stadig kan passe de sorte slimjeans, og de helst lyse går nok ikke?

Skriv et svar

