PHOTO DIARY: MERRY CHRISTMAS

Julestemningen har endelig ramt mig, madduften spreder sig i hele hytten, der er massere af julepynt, og hyggelige tegnefilm i tv .. Hvad kunne være bedre? Intet . Sådan er det hvert år hos min Mor, hun  laver simpelthen SÅ meget mad, mest af alt fordi der også er julefrokost her i morgen . Men Julen er kommet! Jeg håber at i alle er kommet frem til jeres familie, på trods af togenes umulighed! Jeg mig selv brugte 4 timer på at komme frem til Nykøbing F, men det gik heldigvis ret glat da jeg endelig var i toget . Og så havde jeg jo det flotte vindue på andet billede at kigge ud af . Nu skal jeg bare chille og guffe . Der er simpelthen så meget and og mad og guf at det gør helt ondt . Og Mors mad er jo den bedste ikke? Jeg håber endnu engang at i får en fantastisk jul! Min er det i hvert fald allerede .

The christmas spirits finally hit me, and the smell of food has hit the house, with lots of christmas decorations around and cosy cartoons on the tv . Could it be better? NO! This is how it is every year at my moms . She cooks SO much food! The Christmas has arrived . I hope your having fun with your families even though the snow has made transport almost impossible . I myself had a long trainride, but my view was amazing with the window on pic 2 as a frame . Now it’s chilling and eating time! There’s SO much food and candy . It almost hurs . LOVE IT! I really hope your guys have an amazing Christmas with LOTS of presents . Mine already is!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
3 kommentarer

Filed under Mikkel, Photodiary

3 responses to “PHOTO DIARY: MERRY CHRISTMAS

  1. aya

    such cute decorations <3 have a wonderful time at home!

  2. Miss Maren

    IIiiiiiih! Hvor ser det hyggeligt ud! <3
    Håber at I havde en skøøøøn jul!
    Kram!!!

Skriv et svar

