YAY!

DANSK Cardigan, H&M Tee, Cheap Monday Jeans, UGGs

Det er forresten endelig blevet ferie for mig . Eller det blev det i fredags, men så skulle man jo lige feste i weekenden og det er ikke rigtigt  ferie vel? Eller jo det er det vel . Nå men sagen er den at jeg er et menneske der lever og ånder for det der ferie, jeg ved simpelthen ikke noget bedre end ikke at lave noget! Og så alligevel, for man jo altid klemt en hel masse ind . I denne her ferie skal jeg jo f.eks. besøge min mor på Falster, hygge med Mandslingen, drikke rødvin med veninder og læse op til min religionsekssamen! Skal i nogle spændende ting? I hvert fald vil jeg gerne høre hvad!

Og sådan her ser jeg altså ud når jeg slapper af . De sidste par måneder her det inkluderet et par UGGs som der faktisk sidder fast på mine fødder når jeg er herhjemme . De bedste suttere jeg noglesinde har haft og så er de endda en gave fra UGG . Thanks! Og så ja, kald mig mainstream, kedelig eller potøse-dåse for at gå med UGGs, men jeg elsker dem!

It’s finally vacation for me, or it actually started last friday, but i partied all weekend and that’s not vacation is it? Well actually I guess it is . But the thing is, I’m a person who lives and breathes my vacay, it basically means I love doing nothing, even though i always end up doing a lot anyways . You know like, I’m gonna visit my mom for Christmas, hang out with the BF, drink redwine with some friends and read for my exam the 6th of January . Are you gonna do anything special? I wanna know what anyways!

And btw, this is how i chill during vacations, or when I’m off! The last couple of months it’s included UGGs, which are almost stuck to my feet . The best slippers I’ve ever had, and they where a present to from UGG . Thanx! Call me boring, mainstream or a Paris H-wannabe for doing UGGs, but i love them!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “YAY!

  1. Katrine

    Jeg kan så meget følge dig, jeg er også en sucker for UGG’s, det er sikkert at der sidder et par fast på mine føder når den første sne falder!!

    God juleferie til dig, og tak for en fantastisk blog!! ;)

  2. Ea

    Har lige set dig i Cover i dag. You look fabulous ;)

  3. Christian

    Voldsomt fedt billede. Du har helt klart potentiale indenfor fotografi.

Skriv et svar

