TRAVELLING BAG

Ja som i nok kan se har jeg masser af billeder tilbage fra pressedagene, og en anden ting jeg også har er masser af tøj . I julen skal jeg hjem til min mor på det kolde Falster og der skal jeg jo have massere af tøj med, så jeg ville egentligt ønske lidt at jeg havde denne her kæmpe ADAX taske, men det har jeg ikke . Jeg har en ødelagt H&M taske som ikke kan lukkes . 1-0 til mig for dårlig rejsetaske, men måske man burde kigge på hvad denne her koster? Pæn og simpel er den i hvert fald, og så har den den perfekte størrelse til at være en weekend-taske!

I’ve got lots and lots of pics from the press days, and one other thing I’ve also got is lots and lots of clothes . Going to Falster this christmas to visit my mom, I could really use this big weekend bag from ADAX but surely I’ve only got a big bag from H&M which can’t be closed . Maybe i should find out how much this is? It’s both pretty and simple!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News

Skriv et svar

