MYKITA

Jeg er jo lidt vild med sådan nogle crazy ting, altså crazy sko, crazy tøj osv, og når det kommer til solbriller er det altså ikke en undtagelse . Derfor er min begejstring også stor når det kommer til MYKITA’s solbriller, for MYKITA laver både aldmindelige briller og solbriller der ikke er så crazy, og så laver de collaborations med vilde designere som, Alexandre Herchcovitch, Romain Kremer og nederst Rad Hourani . Jeg er især vild med dem fra Rad Hourani, som jeg også skal have! Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at prøve dem allesammen på, da jeg jo er et absolut solbrillemenneske, og jeg syntes virkeligt at de allesammen sidder virkelig godt .

Lær meget mere om MYKITA HER!

I’m so inlove with crazy things, you know, crazy shoes, crazy clothes and so forth, and when we speak about sunglasses it’s the same thing . That’s probably also why I really like these sunglasses from MYKITA! MYKITA does both plain beautiful glasses, and then these crazy collabs with designers like Alexandre Herchcovitch, Romain Kremer and Rad Hourani . I especially like the Rad Hourani ones (The Bottom Ones) and I think I’m gonna get them! Seeing that I’m this sunglasses person I couldn’t help but trying them all out, and they fit really well on both nose and ears . Loves it!

Learn alot more on MYKITA HERE!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “MYKITA

  1. Dem fra Rad er jo så fucking rad!!

Skriv et svar

