ALEXANDER WANG BOOT

Alexander Wang Nubuc Laced Boot – Ca 5000 kr

For noget tid tilbage var jeg helt oppe og køre over den lækre SS11-kollektion som Alexander Wang havde formået at lave, fordi den skilte sig ud fra hans tidligere arbejde .. Samtidigt var jeg ret så meget oppe at køre over de lækre støvler kollektionen indeholdte, og de selv samme støvler er nu til salg på LuiosaViaRoma . Jeg syntes simpelthen de er så flotte, og er ret sikker på at støvler som denne er noget vi kommer til at se meget mere til! Det håber jeg i hvert fald .

A while ago, I told you guys about my huge crush on the Alexander Wang SS11 collection and how i loved that he’d done a collection so much different from what he usually does .. At the same time I loved the boots of the collection, and now some of them are avaiable at LuisaViaRoma .. I really really like them, and I’m pretty sure we’ll see a lot of boots like these the coming season . I hope so anyways!

bloglovin

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “ALEXANDER WANG BOOT

  1. Jeg kunne ikke være mere enig – de støvler ser altså bare for godt ud, og ikke mindst ser de også ud til at være et behageligt fodtøj. Men jeg er endnu mere vild med de støvler i den sennepgule farve!

    /Katarina
    http://www.katarina-wannabeontop.blogspot.com
    http://www.viunge.dk/Mode/Modebloggen.aspx

Skriv et svar

