PHOTO DIARY: COCK’S AND COWS

Tusinde tak for alle jeres søde hilsner mht SRP’en . Sandheden er at det går LANGSOMT fremad . Dog håber jeg da at jeg når at blive færdig til på fredag . Men ja, det er sgu ret svært at holde sig fra bloggen her . Jeg skriver om Apartheid i Sydafrika og har 26 sider noter til Sydafrika’s Historie liggende så hvis der er nogle derude der skal have lidt info om Sydafrika så sig endelig til!

Nå, men nu til indlægget . Jeg har været lidt i tvivl om jeg skulle poste det, det er jo mad, og det er ikke noget jeg gør mig i så meget her, men jeg syntes dog at billederne var gode nok til at det kunne blive et photo diary . Det er selvfølgelig tilbage fra den 1. december hvor jeg var på Cock’s and Cows og spise med mandslingen . til jer der ikke ved hvad Cock’s and Cows er så kan det godt sagt siges at være en gourmet burgerbar, og ellers kan i læse meget mere om den HER! . Maden var virkelig god, og vi bestilte noget forholdvis plain som var en bacon/cheese-burger, og den havde vi altså MEGET svært ved at klemme ned . Der var simpelthen så meget burger . Samtidigt fik vi også nogle pommes frites med salt og eddike, og chili på de andre, og der må vi nok indrømme at de smagt rigtigt meget af pomfritter men ikke salt og eddike, eller chili . Dog trak det rigtigt meget op at ikke nok med at colaen havde været på køl, men selve glasset havde også været i fryseren! KOLD COLA! Nå men alt i alt et fantastisk sted at spise, jeg skal i hvert fald tilbage, men husk dog at bestille tid hvis i vil der hen, der var flere der ikke havde bestilt tid der blev afvist da vi var der .

PS.: Nu har i jo så gerne ville se mandslingen så længe så her er han på nederste billede! Er han ikke bare en nuttet blurry sag?

Here’s some pics from when i wen’t ot to a gourmet burgerjoint in Copenhagen for my anniversary with my man . Amazing food, so if you ever come to town, please go there and eat . Read alot more about it HERE!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
4 kommentarer

Filed under Mikkel, Photodiary

4 responses to “PHOTO DIARY: COCK’S AND COWS

  1. Signe Møller

    Fornuftigt valg af emne – skriver om præcis det samme ;)

  2. Christina B

    Ej hvor sjovt, skriver også om det, godt nok i SSO istedet for ;p

    Christina B.

  3. Josefine

    Ahh, min kæreste har flere gange nævnt det sted for mig. På trods af at jeg er en pige, synes jeg at det ser LÆKKERT ud! Tak for tippet ;-)

  4. jaloux, jaloux, jaloux!
    det ser super lækkert ud :)

Skriv et svar

