SORRY

Fordi jeg er helt forsvundet for tiden men jeg laver bare alt muligt – noget jeg ikke burde, og noget jeg burde . Jeg skriver nemlig SRP og dyrker overspringshandlingerne derved . Men her er et lille billede fra i torsdags hvor jeg var ude og danse . Tænker på jer allesammen! Håber i i det mindste laver noget spændende!

Because I’m dissappeared but i have a huge project at school and then I’m procrastinating to . Thinking of all of you guys! Hope you’re at least doing something funny ..

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
11 kommentarer

Filed under Mikkel

11 responses to “SORRY

  1. Christian

    Hot hot! <3

    Hvorfor tænker jeg konstant på tøj? :'/

  2. Charlotte

    Puha SRP! Held og lykke herfra. :)

  3. Christian

    Du skal nok overleve de 2 hårde uger (:
    Hvad skriver du forresten om i dit studieretningsprojekt?

  4. Fie

    Puha, vi er vidst i samme situation pt ;)
    SRP er ikke sjovt :P

  5. aya

    sassy. good luck!

  6. Puha, held og lykke ! Havde lige afleveret mit srp i fredags, og det var godt nok de værste 2 uger i mit liv! Glæd dig til det er overstået ! :)

  7. Caroline

    jamen, vi krydser da fingre for dig ! hvad skriver på SRP i? :-)

  8. Du ser godt ud.
    Glæd dig til SRP’en er i skabet, og du kan slappe af – med blogindlæg? (;

    x. Gina

  9. Jeg skriver også SRP. Det sucks.

  10. Laura

    Hvad skriver du om? (-:

  11. Puha, held og lykke ! Havde lige afleveret mit srp i fredags, og det var godt nok de værste 2 uger i mit liv! Glæd dig til det er overstået ! :)

Skriv et svar

