HTC DESIRE Z

Jeg har i samarbejde med HTC og Inq fået lov til at teste en HTC Desire Z De næste par uger, og det er egentligt meget sjovt allerede . Jeg er jo vant til iPhone 4, så det er ligepludseligt lidt mærkeligt at skulle bruge et helt andet styresystem . Men som i kan se har den sådan et foldeud tastatur, så jeg føler mig totalt Gossip Girl-ish når jeg sidder og sms’er og surfer .

Har i en selv eller har i kigget på den? Kunne godt bruge nogle fif’s!

In collaboration with HTC and Inq, I’ve gotten the pleasure to test out the HTC Desire Z phone for a couple of weeks . I’m having a lot of fun with it already since being used to the iPhone 4, it’s quite tricky to find out a whole new OS . It has a fold-out keyboard, which makes me feel a little like Gossip Girl when i text . But who doesn’t love that?

Anybody has this phone or looked at it? I kinda need sime some tips and tricks!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
7 kommentarer

Filed under fashion, Mikkel, News

7 responses to “HTC DESIRE Z

  1. Cathrine

    Jeg gad godt at vide, om du synes denne her er bedre eller dårligere end iphone 4. Jeg står nemlig og skal vælge mellem de to og jeg er i tvivl. :)

  2. Christian

    Hvis du gerne vil skille dig lidt ud, så vælg Desire Z. Hvis du gerne vil være lige som alle de andre i pøblen, så vælg iPhone 4.

    Begge er ganske udmærkede telefoner, men det er ved at blive lidt trivielt/kedeligt at alle render rundt med iPhone. Alene af den grund ville jeg kraftigt overveje denne.

  3. Sådan en har jeg også :D Den er vildt lækker, nu har jeg godt nok ikke prøvet iphone så kan ikke sige om den er bedre eller dårligere. Men den er i hvert fald bedre end den sidst touch telefon jeg havde. Og så er android marked jo fyldt med en masse lækre ting :D Men direkte tips har jeg nok ik nogen af… andet end nyd den! Det er en vidunderlige telefon :P

  4. Frederikke

    christian: synes ikke man skal vælge en telefon på baggrund af, om andre har den/ikke har den. ps. sødt navn. <3

    mikkeeeel: får en af os søde læsere så ikke lov til at vinde den når du har testet den, hæhæhæ.

  5. Emma

    Jeg synes virkelig at du lægger nogle mærkelige kommentarer, frederikke :-) haha

  6. Cathrine: Jeg kommer med en anmeldelse/sammenligning af de to, når jeg ikke skal låne den mere :)

    Christian: Alle render også rundt med HTC telefoner, der bliver bare lavet så mange forskellige at de ikke er ens og derfor lægger man mindre mærke til dem . Så det er egentligt noget mærkeligt at sige . Tror der er lige så mange HTC telefoner på gaden som iPhones . Men ok, hate to burst your bubble .

    RiJah: Den er nemlig RGTIGT lækker ;)

    Frederikke: Hmm, jeg tror desværre ikke jeg får lov at udlodde den til konkurrence :)

    Emma: I see your point ;)

  7. Christian

    Måske Windows Phone vil få dig til at skille dig en lille smule ud endnu

Skriv et svar

