CHRISTMAS WISH: LOMMÉ

Jeg ville hellere en gerne have en af disse super seje Lommé iPadtasker til jul, sammen med en iPad selvfølgelig . Jeg syntes simpelthen at nubuck-taskerne er mere end lækre, og så er de dejlige gedeskinds tasker simpelthen også perfect . Lommé er i hvert fald et af de bedste forslag til en lidt mere luksuspræget julegave, ifølge mig . Dansk kvalitet når det er bedst!

I would really love to have one of these cool Lommé iPad-bags for christmas, and an iPad of course . I really think the Nubuck-bags are just perfect, and the goatskin pieces are to die for to . Lommé-bags are one of my best bets for a luxury-gift for christmas . Danish design when it’s best!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
1 kommentar

Filed under Ikke kategoriseret

One response to “CHRISTMAS WISH: LOMMÉ

  1. Kan godt følge dig med Ipad´en. Den står allerøverst på min ønskeseddel. (Tror dog ikke at der er andre i min familie, der deler min mening – desværre).
    Den grønne flettede taske, som hænger som nummer 2 er da bare for fed!
    God jul.

Skriv et svar

