GIVEAWAY – AQUESTIONOF FIDÉLITÉ

Vi har nogle forskellige ting vi skal fejer på bloggen idag! Vi skal blandt andet fejre at jeg om 5 indlæg har skrevet 1000 indlæg . Det er ret syret! Ja okay, jeg burde vel egentligt vente på om fem indlæg, men det gider jeg altså ikke . Jeg er utroligt dårlig til at være tålmodig, så i stedet så gør vi det bare nu . Samtidigt skal vi jo ikke glemme at det er det der advent, den anden advent for at være præcis, og derfor skal i jo også have noget at rafle om . Det i har at rafle om, er en af de nye designs fra A Question Of, der hedder A Question Of Fidélité, som jeg selv har haft æren af at rende lidt rundt med, and i LOVE it . Seriously så er AQO’s tee’s de bedste tee’s jeg har eget, og ingen af dem er gået i stykker selvom jeg måske har haft nogle af dem i snart et år! Det er kvali så det batter! Hvad skal i gøre for at vinde?

I skal skrive en kommentar i kommentarfeltet nedenunder, hvor i fortæller hvad i ønsker jer i julegave! Samtidigt skal i, hvis i er kommet til indlægget via Bloglovin’, “Like” dette indlæg på Bloglovin, hvilket du enten kan gøre på siden eller i nederste højre hjørne lige her . Hvis i ikke allerede følger bloggen på Bloglovin kan i jo gøre det via knappen her for neden! Meget enkelt ikke?

Konkurrencen ender på næste søndag, d. 12. December! Happy hunting .

I have some different things to celebrate with you guys, on of them being that I’m 5 post away from hitting post number 1000 . That’s a whole lot of words and a whole lot of time, and therefore I found it suiting to host a little giveaway for you guys, and collab with the Danish brand A Question Of . We’re giving you the chance to take home one A Question Of Fidélité tee (the one I’m wearing above), which is a tee from the newest collection . What do you have to do to win?

Write a comment in the box below telling me what your biggest christmas wish is! And if you got here via Bloglovin, you’ll have to “Like” this post on Bloglovin, which you can do either on the site or in the lower right corner of your screen! If you’re not a follower on Bloglovin, please feel free to sign up using the button below! Simple huh?

The giweaway ends Sunday the 12th of December! Happy hunting .

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
56 kommentarer

Filed under fashion, Konkurrence

56 responses to “GIVEAWAY – AQUESTIONOF FIDÉLITÉ

  1. Jeg ønsker mig noget så kedelig som gavekort til silvan og diverse byggemarkeder da jeg lige har købt et hus som der skal gøres en masse ved :)

  2. well, i think i would like to go in the footsteeps of and old britney song – and probably also everbody elses biggest wish for christmas.
    i would really wish to get a nice boyfriend during holidays – meeting up in some random cusually way downtown or at a party that would really be so awesome. run into each other, grab a cup of coffee at baresso looking out on the fabulous snowy winter wonderland, with a great atmosphere of christmas.
    ( .. and i would also like a little something from 5preview or AQO – just to look good).

    xoxo
    merry christmas to you.

  3. Jeg ønsker mig et værelse i KBH og en praktikplads fra Januar så jeg kan gøre min uddannelse færdig. Se dét er en fantastisk julegave der batter!

  4. Mathias armstrong

    Jeg ønsker mig en stor fed pik :)

  5. Kathrine

    Jeg ønsker mig en billet til Roskilde festival, hvad ellers? ;)

  6. Elizabeth

    Fred i verden.

  7. Elizabeth

    Nej, jeg ønsker mig brændende en Ipad ;)

  8. Min ønskeliste fylder 2 A4 sider, så tror jeg vil spare dig for den lange smøre og kun nævne et par af de største ønsker… Mac Book Air, Jakob Ejersbos Afrika triologi, B/W pariser billeder & selvfølgelig en hel masse tøj og sko. Jeg ønsker mig egentlig også en lejelighed i KBH, men tror mine forældre skal vinde en hulens masse penge i lotto for, at det ønske bliver opfyldt inden det nye år.

    Simone

  9. Jeg har så svært ved at finde på ønsker! Men jeg har da fundet lidt, jeg er helt vild med David and Goliaths pyjamases. De er søde, og så er de lidt specielle.
    Musik er også at finde på min ønskeliste, selv om den ikke er så lang. Deriblandt er der bl.a. Ginger Ninja og The Bravery, sidst nævnte har jeg dog foræret mig selv ;)

  10. Sarah

    Jeg ønsker mig headphones, gavekort til illum og stereo studio, store sølv øreringe og en mørkerød læbestift fra ysl.

    Hvis jeg ikke skal være så beskeden så ønsker jeg mig en macbook, leopard ysl stiletter og en dejlig kærste! :)

    God jul

  11. Trine

    Jeg ønsker mig et par sølvfarvede herresko og en klaverbænk.

  12. Rollebolle

    Årh, jeg ønsker mig så meget, da jeg er et klasse eksempel på en fattig studerende..
    Men øverst er nok enten et digitalt spejlrefleks kamera, eller en ny computer. Især den nye computer, da min nuværende er rimelig ramponeret. (det plejede at være en bærbar, nu er jeg nødt til at have en ekstern skærm på, fordi min egen skærm er i stykker, og den kan ikke holde mere end en halv time uden ledning.) :)
    – glædelig jul og alt det der (:

  13. Charlotte

    Jeg ønsker mig en elektrisk tandbørste, et krøllejern, gavekort til nelly, asos og matas, vintage billedrammer, plus et par top lækre stiletter fra burberry prorsum (i wish). :)

  14. Maria

    Jeg ønsker mig – udover ovenstående t-shirt – et nyt kamera – og en kok!

  15. Josefine

    hmm, der er så mange ting!! Eet “til at betale” køb, må være den smukke UTO cardigan fra edie´s eyes! (designet af af fantatiske Trine http://trineswardrobe.looklab.dk/ ) Jeg ønsker mig også en tur til New York eller L.A. eller i hvert fald penge til det :-P

    krydser fingre for at den lækre T-shirt lander hos mig ;)

  16. Hm… Jeg ønsker mig et Nikon D90 kamera, men det er vidst en anelse ude for rækkevidde ;)
    Andre muligheder kunne være; iPhone 4, penge så jeg kan spare op til et kørekort, hm en ny taske ville være handy – noget i stil med en PS1 eller en Mulberry :)

  17. Mads Østergaard

    Jeg ønkser mig en iphone! Det ville være så rart at komme af med den gamle møgtelefon jeg render rundt med nu. :-)

  18. Camilla Jensen

    Jeg ønsker mig oplevelser, minder. Noget jeg kan tænke tilbage på langt ude i fremtiden :-) Tøj, telefoner kan jeg købe for mine egne penge. Men der er intet som oplevelser man kan altid kan tænkte tilbage på!

    Men jeg bliver nødt til at krybe til korset og erkende at hvis jeg ikke vandt skulle denne t-shirt ikke gå til mig, den skulle gå til min eks-kæreste som mildest talt er den største t-shirt freak jeg kender!
    KLEM OG GLÆDELIG DECEMBER

  19. Mie Davidsen

    Jeg ønsker mig den nye Ipod Touch og en læderjakke fra MuuBaa :D

  20. Caroline

    Jeg ønsker mig noget så fashionabelt som en stavblender! Når man flytter hjemmefra er sådan en et must!

  21. Nanna Luna

    Jeg ønsker mig penge, så jeg kan spare op til Roskilde billet, og så ønsker jeg mig en tur til Bali ( urealistisk.. jaa, men det er jo kun ønsker ikk) :)

  22. maja

    Mit største ønske er i den dyre ende, og det er en rød Nespresso maskine med mælkeskummer – den er simpelthen bare alt for lækker! Men vil også blive rigtig glad for at få Inception på DVD – det er klart den fedeste film i meget lang tid.
    Får jeg begge ting bliver juledagene super gode, så kan jeg nemlig sidde og drikke lækker varm kaffe og se film – det er mit ønske:)

    //Maja

  23. Hvis det er ønskeliste til juleaften:
    Håndvægte på 1-2 kilo
    Stor fyldig lædertaske, gerne genbrug
    Kropsstort spejl, gerne genbrug.
    HugoBoss Parfume; Red.
    Beverly Hills Videobox
    Computer etui 13’’
    Hårkur/hårprodukter til slidt hår

    Hvis det ikke er juleønsker; så er mit allerstørste ønske nok, at få snakket med sådan en smaddersød fyr fra mit gymnasium…. Bare jeg kunne tage mig sammen! <3

    //Ammoni – god jul!

  24. Tarandip

    My christmas wish would be to travel overseas! Either to Europe or to the US.
    I am stuck in Singapore (Asia)

  25. Amalie

    Årh i år ønsker jeg mig ikke noget særligt .. kun en lyserød pony ! :D

  26. My wish, hm.
    I wish that I could go to Paris next summer. I would really like to visit France, enjoy my time in Paris and practice french. I know that the trip is quite expensive so i don’t want or need anything else.
    Oh, and I hope that the winter will be cold and snowy.

  27. JEG ØNSKER MIG EN TEFLON STEGEPANDE!!
    Og et spejlreflekskamera :o)

  28. Jeg kunne virkelig godt tænke mig et gavekort til COS – nu har vi nemlig endelig fået en i Århus :)

    Håber jeg vinder den tee :)

  29. Caroline

    En stor forlovelsesring fra min kæreste:-) .. men det får han nok ikke ‘nisset’ sig sammen til. En elpisker er heldigvis også en dejlig ting!

    // C

  30. Asta Viktoria

    Jeg ønsker mig en tur til skønne København. Jeg er opvokset, og bor stadig, i en lille by i vestjylland der hedder Varde. Too small siger jeg dig bare, det er som at være fanget i verdens ******. Så jeg håber, at jeg kan komme til KBH, mærke suset, og se anderledes og inspirerende mennesker! Santa, can you hear me?

    P.S. vildt fint med det sne der engang imellem svæver ned over skærmen!

  31. Bojana

    Et 12-tal i SRP ;)

  32. Kage

    Jeg ønsker mig egentlig ikke noget, udover bare en god og hyggelig jul (gerne med noget mindre sne og noget mere varme), og selvom jeg gjorde så ville jeg alligevel ikke få noget, da jeg angiveligt er blevet for gammel til den slags.
    Hvis jeg virkelig manglede noget var der heller ingen grund til at vente på at få det af andre, så ville jeg selv købe det. Skulle jeg komme med et eller andet, ville det nok være en ny telefon, men jeg lever udemærket indtil videre med den jeg har.

    At vinde denne T-shirt ville være lækkert, så kan jeg pakke den ind og lege det er en gave !

  33. Jeg ønsker mig mulberry tasken oversize alexa :D , og ønsker mig roskilde billetten :)

    Glædelig jul

  34. Nanna F.

    Jeg ønsker mig “Hvid Riflet” stel fra Royal Copenhagen! :-)

  35. Camilla Kristensen

    Min ønskeseddel er alt, alt for lang!! :) Men jeg ønsker mig brændende og meget urealistisk en Mulberry Bayswater i farven chocolate.

  36. Jeg ønsker mig en lille smule ro i mit hoved.
    Manden gennem godt 2 år, forlod mig i sidste uge til fordel for en anden kvinde som skal skilles. Siden sidste uge har mine tanker derfor dårligt været i ro og jeg er meget stresset. En lille smule ro til at nyde julen er det der står øverst på min ønskeliste.
    Ja, og så et par lækre stilletter til at fremhæve min popo når jeg engang skal ud og date igen.

    God jul :)

  37. pernille

    jeg ønsker mig brændende to muuto-lamper, de er helt fantastiske. jeg ved dog ikke hvad for nogle farver det skal være endnu, meeen det kan være du kan hjælpe mig;)

  38. Freja

    Jeg ønsker mig en burberry trenchcoat og en god hårtørrer!
    Åh, hvor ville jeg dog gerne eje de to ting!

  39. Laura

    Mine største ønsker er nok et par lilla støvletter med nitter fra Mulberry. + En rejse til Hongkong, Paris eller NY!
    men tror nok bare jeg får en god bog(hvilket også er fint jo).

    Glædelig jul!

  40. The Amalie

    Ash Stymest <3 All I want for christmas

  41. Lise Karlshøj

    Jeg ønsker mig et GHD-glattejern, et par lækre skindhandsker og GADS Psykologi leksikon (ad for et kedeligt og studie-relateret, men nødvendigt ønske) :)

  42. Tine Grarup

    Jeg ønsker mig noget lækkert undertøj og en masse fine smykker fra Maria Black..

  43. Iben Østergaard

    En ny computer – macbook. Man har jo lov til at håbe ;)

  44. Liam

    my christmas wish is quiet shallow, a fur coat to wrap up wram for the winter :)

  45. Frederikke

    en kæreste! (og han skal være 198 cm høj)
    en louis vuitton speedy 30 mongogram.
    en ipad.
    en iphone.
    et spejlrefleks.
    et digitalkamera. (til når jeg ikke gider slæbe på mit spejlrefleks..)
    et par af de der firkantede raybans. eller de der kopier man kan købe til 50 kroner.
    et gavekort til macD på 1.000 kroner.
    en louis vuitton neverfull GM monogram.
    en louis vuitton skoletaske (ja!! det kan man faktisk godt få)
    en masse dolce&gabbana shit <3
    et walk in closet.
    en date med mikkel radicke <3
    et par biletter til sunny beach.
    en sort canada goose jakke.
    en brun canada goose jakke.
    at kunne skifte hårfarve fra brunt til blond når jeg havde lyst, for jeg kan ikke bestemme mig!
    sorte leggins.
    en gucci taske.
    35 millioner.
    cola.
    extensions ved frisøren. (fordi jeg har kommet til at ødelægge mit hår lidt så det blev lidt tyndt..)
    kerastase hårprodukt.
    en masse tøj, som jeg selv må bestemme.
    et liv.

    F
    ps. ved ikke om jeg allerede har deltaget en gang, men det tror jeg ikke? :(

  46. Anne-Sofie

    Hehehehe! Hvis du skulle have hele min ønskeliste, ville du blive svimmel, men der står bl. a. lækre sko med små hæle fra Ganni på :-) Man er vel vild med sko.

  47. Marie

    Jeg ønsker mig Wolverine støvler i en varm brun farve :D

  48. Lise

    Jeg ønsker mig den sejeste guldfisk, en Pearlscale slørhale :D Det er en guldfisk, hvor hjernen ser oppustet ud.

    Egentlig går jeg ikke op i fisk, men den er så sej, så den ville jeg elske at have sådan en svømmene i en fiskebowle :)

    – Den skal hedde GOLDIE Hawn ;)

  49. Caroline

    Jeg ønsker mig en par Ray Ban ‘Aviator’ solbriller samt et par Dr. Martens..
    tidløse must haves, som jeg er sikker på, jeg vil være glad for år frem!

  50. Jeg ønsker mig korte sorte ruskinds Dr. Martens støvler med foer. :-)
    Og at alle der enten måtte være livstruende syge, hjemløse eller en anden forfærdelig form for ulykke, får en nogenlunde god jul.

    Kærlig hilsen Amalie.
    http://www.danishfashionblogger.blogspot.com

  51. Jeg ønsker mig Katrine Ærtebjergs kunstbog She was ready

  52. Ditte Maria

    Jeg ønsker mig et års forbrug af Faxe Kondi og en masse tøj :)

  53. Rikke H.

    Jeg ønsker mig en iPhone 4 i hvid! (I know, ret umuligt.. men jeg kan ikke fordrage den i sort….) :-)

    Rikke H.

  54. Mie Angelo

    Jeg ønsker mig en masse kunstbøger, collected Raymond Carver, nogle archie grand notesbøger og en iPod station, så jeg kan høre min musik!

    også vil jeg også gerne have rødvin og malborough.

Skriv et svar

