1ST DECEMBER – KEEPIN’ WARM

Min første december har været rigtigt god, og jeg har hygget med Mandslingen på Cock’s & Cow’s hvilket er en burgerrestaurant på Gammel Strand, der laver Gourmetburgere . Det var altså bare lækkert . Efter det smuttede vi på cafe og drak en cola og hyggede, og på vej hen til bussen kunne jeg simpelthen ikke dy mig for at skulle have taget et billede foran det store juletræ på Rådhuspladsen . Jeg syntes egentligt det var ret pænt, selvom jeg ikke er så vild med jul! Her kan i også se hvad jeg har på når jeg slapper af/prøver at holde mig varm . Syntes simpelthen denne her kulde er irriterende og direkte ulækker . Jeg ved godt der ikke er så meget nyt ved det her outfit, en ville egentligt bare lige fise jer det flotte lys denne første decemberaften! Og det skal lige siges at jeg har 7 lag tøj på, dobbelt op på uldsok og så mine nye lækre ruskindshandsker jeg nok lige skal vise et post af på et senere tidspunkt . Nu skal jeg se om jeg kan få gjort denne her styling færdig!

Hov forresten, fik jeg nævnt at jeg har 27 måneders dag med Mandslingen idag, og at det faktisk er derfor vi var ude at spise og hygge? Kan man efter hånden stave til gammelt ægtepar?

Wen’t out for dinner with my BF at a gourmet burger joint today! It was amazing, and even though it’s REALLY cold in Copenagen right now, I try to keep warm with 7 layers of clothes, double up on woolsocks AND my new suede gloves i bought yesterday . I am already in L O V E! Well . Now I’ll try and finish this styling for tomorrow . It’s gonna be LATE!

PS. Today was my boyfriend and I’s 27th month anniversary!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

7 responses to “1ST DECEMBER – KEEPIN’ WARM

  1. I almost can’t imagine weather that cold. Love the huge cable scarf.

  2. Emma

    Årrrh tillykke!

  3. Trine

    Jeg elsker at du har fået det til at sne på bloggen!

  4. G

    Hey, where’s the coat from?? looks cool.

  5. kan du ikke lige jul?! O:
    fedt outfit :)
    og hvor er det bare cool at det sner på bloggen XD

  6. Amalie

    Fedt outfit mikkel! Elsker de sko. Synes dog ikke kameraet klarede denne opgave så godt? kh

  7. alt for lækkert halstørklæde – store og oversize tørklæder kan jo kun blive nice.

Skriv et svar

