STYLING BOYS

Lige nu render jeg rundt som en forvildet lille gris og prøver at sætte alt det her sammen til fede outfits til nogle fyre jeg skal style i morgen . Faktisk 3 fyre! Glæder mig til at se om jeg faktisk kan få det til at fungere . Det er egentligt lidt hampert, for jeg vil have tøjet selv . Især en læderjakke . Mmmhm den er guf! Skal se om jeg kan få liveblogget lidt i morgen fra shootet .

I’m running around crazy trying to get all this clothes into some cool outfits! I’m styling three dudes tomorrow, and it’s gonna be SO cool . Can’t wait . And I’ll ofcourse see if i can get some livebloggin’ done at the shoot .

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “STYLING BOYS

  1. Wauw! Glæder mig til at se billeder!
    fed blog by the way!

    //Sara
    http://www.embracefashionandmusic.blogspot.com

  2. Agaton

    Hej, gillar verkligen den här jackan: https://boohyouwhore.files.wordpress.com/2010/11/dsc2017.jpg
    Kan du rekommendera några liknande som finns i butik nu?

    Ciao!

Skriv et svar

