GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

Blev UTROLIGT glad af denne video her den første december! Den er lavet af Tommy Ton i samarbejde med Justin Wu og er simpelthen SÅ gennemført . Jeg vil anbefale at slå HD til og se den i fuld skærm . Og lad den cheer’e dig op . For hvis ikke du er varm invendig af kulde og mørke udenfor, så bliver du det i hvert fald af denne her . Og ja! Så glædelig første december! Oh og btw, så er det jo Victoria’s Secret Fashion Show 2010 den er lavet over . SO FIERCE!

I got SO happy from watching this video made by Tommy Ton and Justin Wu and it’s SO well done . I recommend turning on HD and watching it full screen . Let it cheer you up, as it did with me , on this dark and cold day . Happy first of december! Oh and btw, it’s made over the Victorias Secret Fashion Show 2010 . SO FIERCE!

bloglovin

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

  1. jeg fandt den igår på Jak & Jil blog og er helt vild med den!!! så (fierce ;D) bare fantastisk!<3
    Men ville også lægge den ud på min egen blog, men kan ikke finde ud af hvordan jeg gør det når det ikke er youtube X3
    Kunne du måske hjælpe mig? :S

    thefashionfrog.blogspot.com

  2. Så fandt jeg ud af det XD

    thefashionfrog.blogspot.com

Skriv et svar

