HALF OUTFIT – NEW HAIR

Her er et halvt outfit fra i lørdags, hvor jeg dressede lidt op med skjorte og blazer, anledningen var julefrokost, og der blev både drukket snaps, spillet pakkeleg og danset i byen . Det er sjældent jeg dresser op, men det var ret lækkert, og skjortelooket er egentligt noget jeg ret godt kan lide selvom det måske er lidt enkelt! Og så har jeg fået nyt hår igen igen, i anledning af et hårshow jeg lavede for Wella . Er egentligt ret glad for det, syntes jeg får et dejligt tyndt ansigt!
Here’s a half outfit from saturday where I dressed up a little with a shirt and blazer . The reason was a Christmas party and we drank snaps, played a gift-game and went dancing out town . I rarely dress up, but when i do i really enjoy it, and the shirt look is something i quite like even though it’s pretty simple . And then i got a new hair do again again, because I did a hair show for Wella . I actually quite like it!

bloglovin
Photos taken with Sony Alpha 550
18 kommentarer

Filed under Mikkel

18 responses to “HALF OUTFIT – NEW HAIR

  1. Jens Ole Hansen

    Meget flot outfit.

  2. Charlotte

    Looks fierce! Der er ikke noget som at blive piftet op engang i mellem. ;)

  3. Sol

    LOVE it. Bare ikke helt så meget voks – men elsker sidecuttet!

  4. Hvor er det dog en lækker frisure, Mikkel!

  5. Amalie

    Det ser vildt fedt ud! Lidt som Fransisco Lachowski, hvilket er en meget god ting.

  6. bad-hair

    Lucky bastard!
    Er lige blevet klippet og har aldrig været så grim DX
    jeg ligner lidt en blanding af en paddehat og en dreng -,-

  7. Allan Jelling

    Du så godt ud gjorde du, og tak for sidst :)

  8. I absolutely love love love.
    Det ser for nice ud, og synes generelt at sidecuts ser godt, det kræver dog sin mand at bære og det må man da sige at du gør :D

  9. So fierce!! Det er virkelig flot til dig!!!

  10. Wow, hvor er det lækkert dit hår!
    Jeg var selv lidt ude i noget lign. bare mere feminint, men jeg var en kylling.
    Fedt at du tør, for det klæder dig virkelig!

  11. Wow. The klæder dig rigtigt godt!

  12. Marie

    Du er SÅ lækker! :)

  13. S

    du er lææææææææker!

  14. Pierre

    Alle hatere kan godt gå hjem nu.
    Det der look er ekstraordinært!!

    Blown away!

  15. M

    Jeg synes, du burde gå mere i blazer og skjorte – mere stilrent, klassisk og pænt !!
    Dit nye hår klæ’r dig bedre end gryden!

  16. aya

    defying gravity! <3

  17. Dit hår ser så fantastisk ud!

  18. det er virkelig fedt dit nye hår, lidt edward cullen fra twillight bare tilført sitecut, to lækre ting på en gang, det kan jo ikke gå galt.

Skriv et svar

