GIVENCHY BOOTS

Forleden dag var jeg lige forbi Notabene og kigge på deres Givenchy sko . Givenchy er virkeligt en af mine yndlingsmærker, og de her støvler er da også allesammen EXCEPTIONELLE . Well i kender jo mig og sko . Jeg kan ikke vente med at smide en model i en af disse støvler . Som sagt er de alle til salg hos Notabene lige HER ..

I visited Notabene the other day to look at their Givenchy shoes . Givenchy is really one of my favourite brands and I really love each and everyone of these boots . They’re all EXCEPTIONAL! And you know me and shoes right? I can’t wait to put a model in one of these boots . And they’re all for sale right HERE!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

6 responses to “GIVENCHY BOOTS

  1. Pierre

    Passer perfekt til mine mandlige føder

  2. Christian

    Hej Mikkel.
    Lækker og flot blog du har, med mange interessante indlæg.

    Jeg har lige et spørgsmål til dig, eller dine bloglæsere:
    På det billede jeg linker til, har Patrick Bateman i filmen (American Psyko) et par briller på, som jeg ikke kender mærket på: http://img59.imageshack.us/img59/4741/briller.jpg

    Har set dem flere gange, og syntes de laver nogle fede briller. Der er sådan 2 prikker i hver side af brillen. Nogle der kan hjælpe

    På forhånd tak
    Mvh.

  3. Så lækre, så lækre, så lækre!

  4. pressmaterial

    Fantastiske sko og støvler Mikkel – og nu har Notabene også åbnet en webshop!
    http://notabene-shoes.dk/webshop.aspx

  5. Supersmukke og er vild med de første sandaler!

Skriv et svar

