LES PASSANT

Vi starter lige dagen ud med denne her sang, der er min yndlingssang lige for tiden, og jeg hører den non-stop . Der er seriøst en stigende trang i min krop der siger at jeg bliver nødt til at flytte til Paris . Og det kan kun gå for langsomt . Nu skal jeg bare lige have overtalt Mandslingen om at det faktisk er en god idé . Men det er det!

Let’s start the day with a little song! This is my favourite at the moment, and I’m listening to it non-stop .. There’s a growing voice inside me trying to convince me to move to Paris, and I’m actually already convinced .. I just have to convince Mister BF that it’s actually a good idea . And it is!

bloglovin

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “LES PASSANT

  1. jjaaaaaaaa <3 så kan vi drikke kaffe hver dag.
    KYS C

  2. Pierre

    Kan desværre ikke ses direkte på din side. Da den melder at der gøres brug af Sony materiale i videoen. Ved at se den på youtube.com, er der dog ikke noget problem.

    Mv

  3. Uha, hvor er den bare SKØN!!! Thanks for sharing :)

Skriv et svar

