NEW IN

Nogle heldige sammentræf gjorde at jeg havnede med et gavekort på 700 i hænderne til New Yorker . Jeg havde ALDRIG sat mine ben i New Yorker, og jeg havde ingen anelse om hvad det var, andet end hvad jeg havde hørt, og det var ikke rigtigt super pæne ting, men jeg tog teten op og gik forbi og kiggede til lidt shopping . Jeg må indrømme at meget af tøjet var ret .. Well ikke lige mig, måske lidt J&J agtigt, men jeg var da lidt heldig, og faldt over disse støvler til 400 kr som jeg faktisk efterhånden er blevet ret vild med . Perfekt til vinteren . Hvad syntes i?

Some lucky coincedences had me wind up with a gift certificate for 700 DKK to New Yorker . I hadn’t ever stepped foot inside New Yorker before, and had no idea what clothes they carried, but I had heard a lot of not so nice things about the store, but I grabbed the challenge and went on in there . I must say that a lot of the clothes is, well not that fashion, but luckily i found these super cool biker-ish boots at only 400 DKK . They are perfect for the winter, and are great to wear . What do you guys think about them?

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
7 kommentarer

Filed under fashion, Mikkel

7 responses to “NEW IN

  1. Emma

    De er fede, og opdaterer din garderobe lidt :)

  2. Godt med nogle støvler i skabet! ;) og så til 400 kroner! Og så i New Yorker!

  3. De ser rigtig fine ud, fedt med det “slidte” look :-)

  4. Fede støvler! :) Nogle gange har Newyorker nogle flotte ting!

    embracefashionandmusic.blogspot.com

  5. Vi har også en havl ny-åbnet New Yorker hvor jeg bor, og jeg må sige det ikke lige er min kop te.
    Går mest der ind hvis jeg skal bruge en sjov T-shirt ;)
    men de her støvler de er jo gud! :O
    Er de fra drenge afdelingen? mærkeligt spørgsmål måske, men håber lidt de ikke er for så kan vi små piger nok ikke passe dem ;D

  6. De er da superfine!
    Men måske du også kan gøre ligesom Bryanboy og blive Finsk ambassadør? :o)

    http://www.bryanboy.com/bryanboy_le_superstar_fab/2010/11/finsk-ambassador.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+bryanboy+(Bryanboy:+Le+Superstar+Fabuleux)

    De er godt nok lækre de python Finsk!!

  7. Elma

    Så kan det være at vi kommer til at se dig i andet end converse, hurra.

Skriv et svar

