ELLE DECEMBER COVER

Jeg fik lige disse to covers ind i min mailboks her til morgen, med forsidebilleder af Caroline, som der jo i går vandt Top Model i Danmark . Caroline og Brinette var begge to mine favoritter, så jeg havde svært med at vælge hvem jeg syntes skulle vinde, og derfor var det jo selvfølgelig lykke da Caroline vandt . Hun har lige hvad der skal til! Det øverste cover er det som i får hvis i har abonnement, og det nederste er coveret i løssalg! Jeg elsker dem!

These two covers just dumped in my mailbox this morning, with covershots of Caroline, the winner of Danish Next Top Model . I really think she has huge potential, and the covers look SO good!

bloglovin

10 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

10 responses to “ELLE DECEMBER COVER

  1. Men hvorfor holder hun ved sit øre?? Skjuler hun noget!?

  2. Katrine

    Hej :)

    Vil bare lige sige at selvom jeg godt kan lide det nye design, synes jeg det er et irritationsmoment af de helt store, at ordene forsvinder ude i højre side.

    Er ellers rigtig glad for dine indlæg, vil bare gerne kunne læse det hele ;)

  3. Du bruger Firefox ikke også? :)

  4. Jeg tror hun har ørebetændelse :P

  5. Synes hun gør det rigtig fint, hun er trods alt kun 14..
    Men Brinette var nu også en af mine favoritter, men hun skal nok klare sig…

  6. Er helt vild med Caroline! Hun havde virkelig fortjent at vinde. Så dygtig! Kan ikke vente til mit abbonnements magasin kommer ind af døren! :) Venter spændt!

  7. Siv

    Er vild med det øverste . Hun er jo skøn.
    Og var min favorit, så jubii da hun vandt !

    /S
    http://www.afashionchild.blogspot.com

  8. freysfashionblog

    jeg synes hun er gude smuk. og sikke en krop.
    og at hun kun er 14 år, er ikke til at tro. godt gået :)

  9. Josefine

    Brinette var min personlige favorit. Hendes helt lyse hud og næsten hvide øjnbryn synes jeg ikke, at mange der kan bære, men det giver hende et helt specielt, meget smukt look som jeg er helt vild med.
    Men Caroline gør det virkelig også godt!
    Har selv været abonnent på ELLE, og jeg synes faktisk som oftest at forsiden man får i løssalg er pænere end abonnentsforsiden!?
    xoxo

Skriv et svar

