ALBER ELBAZ FOR H&M/UNICEF

Det er vist ikke en hemmelighed at jeg ikke har nævnt noget om Lanvin&H&M, men det er bevidst . Bevidst  fordi jeg føler at jeg som blogger vil levere noget der har nyhedsværdi eller noget der er originalt, og det har der bare ikke været omkring den ombloggede kollektion! Jeg syntes den er SUPER fin, men mange andre bloggere har allerede dækket den og derfor var der ingen grund til at jeg gjorde det samme . Dog er disse tegninger ikke blevet dækket nogle steder og de er relateret til LANVIN&H&M samarbejdet .

Det er nemlig 5 unikke tegninger, tegnet af Alber Elbaz, som bliver bortauktioneret lige HER, og alle pengene går ubeskåret til UNICEF . Jeg syntes de er så flotte og faverige at jeg ikke ville have noget imod at have en hængende på væggen herhjeme!

I haven’t mentioned the LANVIN&H&M colaboration since haven’t seen it as being a newsworthy thing to mention . Since I find it my task to show you guys the newest and hottest things in fashion, and this collection has been everywhere in the blogosphere . I really like it but i like these super nice drawings even more ..

It’s 5 unique drawings made by Alber Elbaz and they’re all getting auctioned of for UNICEF right HERE! All the money goes to UNICEf which a cause i really support, and i really like the colors and the styles of the drawings that i wouldn’t mind having them on my walls!

bloglovin

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “ALBER ELBAZ FOR H&M/UNICEF

  1. aya

    haven’t seen it as being a newsworthy thing to mention
    haha! that’s quite funny to hear.

Skriv et svar

