NEW LAYOUT

Kan i se noget nyt? Det har jeg bikset lidt med og det er derfor der har været overordentligt stille fra min side af . Faktisk er jeg dybt lykkelig for mine drømme om et mere personligt og enkelt design, med mere plads til større billeder endelig gået i opfyldelse! Så nu får i altså større billeder! Hvad syntes i om den lille stilomlægning?

Og ja btw, så har billedet ovenfor IKKE noget med det her at gøre, men jeg syntes lige i skulle se at de faktisk var blevet større ..

Something new? It’s what I’ve been working on the last couple of days, and that’s why I’ve been totally quiet . Actually I’m SO happy ‘cus I’ve been dreaming about this layout for months now, so finally seeing it happen was AMAZING, and now i have some room for bigger pictures, and a more crisp, elegant design . How do you like it?

Oh and btw, the picture above hasn’t got anything to do with this, but I just wanted to show you that it really is bigger!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
17 kommentarer

Filed under fashion, Mikkel

17 responses to “NEW LAYOUT

  1. Jeg synes det ser skide godt ud, specielt med dit nye toplogo!
    Og det giver større frihed med dine billeder at siden er blevet bredere.
    Alt i alt, godt :-)

  2. Emma

    Ser rigtig flot ud, Mikkel!

  3. Emilie Marie

    Wauw looks good!

  4. Superflot! Dejligt og enkelt.

  5. kan rigtig godt lide det i siden, men ved ikke helt med banneret :(
    skal nok bare lige vende mig til det ;)

  6. Amalie

    Elsker headeren!!

  7. Pierre

    Lækker design
    BTW: Har du set Tom Fords film ‘A Single Man’ fra 2009?
    Den kan helt klart anbefales, og tror den vil falde i din smag.
    Følg eventuelt mit link til IMDb http://www.imdb.com/title/tt1315981/

  8. Det ser mega godt ud!

  9. Det ser virkelig godt ud! (:

  10. Siv

    Det er super fedt!
    Og kan især godt lide din nye header.
    Forkortelsen ser lidt for nice ud :)

    /S
    http://www.afashionchild.blogspot.com

  11. jaja

    rigtig lækkert og mere læsevenligt! desværre forsvinder flere af de sidste bogstaver i hvert ord ind under de ‘bokse’ du har i højre side, og det er lidt irriterende. jeg ved ikke om det kun er på min computer det sker? (en fhv. ny macbook pro)

    mvh sofie

  12. S

    Love it :) Men der er nogle af ordene der ikke kan læses i dine indlæg.

  13. Er glad for at i kan lide det, og jeg skal selvfølgelig se om jeg kan fikse de problemer nogle af jer oplever!

  14. Frederikke

    perfekt, ligesom dig <3

Skriv et svar

