THE PATENT PS1

I dag blev den nye PS1-taske fra Proenza Schouler afsløret på Style.com og Proenza Schoulers twitter, og jeg må indrømme at jeg til at starte med, da jeg hørte at den var patent, tænkte “HERE WE GO AGAIN! Endnu en klassiker ødelagt af patent”, men jeg blev positivt overrasket og nu craver jeg faktisk den store . Ret meget!

PS: Bloggen ligner rent ud sagt lort lige nu, men det er fordi der er sket nogle ændringer fra WordPress’ side som jeg arbejder på at få ændret, så hvis i bare vil bære lidt over med det?

Today the new PS1-bag in patent was revealed on Proenza Schouler’s twitter and Style.com, and I’ll have to admit that i to start with, when i heard it was patent, i thought “HERE WE GO AGAIN! Another classic ruined by patent”, but i was positively surprised and now I’m SO craving the big one . A LOT!

PS: The blog looks like crap right now, but it’s because of some changes from WordPress’ side, which I’m working on fixing ASAP . Hope you can live with it!

bloglovin

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “THE PATENT PS1

  1. Amalie

    Iih den er fin! Synes den almindelige ps1 er megakedelig, men den her kan jeg faktisk godt lide (:

  2. Nej nej nej! Ej, sorry men her står jeg helt af. Den er virkelig ikke pæn. Men på den anden side er det dejligt at se en klassiker bliver “rystet lidt igennem”. At det så ikke lige er min smag, det er jo så bare hvad det er.

  3. Hvor er den bare for fed!!!!
    -synd at bloggen driller;) Glæder mig til at se den iorden:) hehe.

Skriv et svar

