THE NEW NICO BOOTS

Jeg har tidligere skrevet om den ene af disse støvler da jeg var til Vagabond’s pressearrangement, men nu har jeg fået taget nogle lidt bedre billeder af disse to styles, som jeg er ok sikker på bliver nogle musthaves til foråret . Især den der kan bindes op!

I’ve written about these boots before when i went to the Vagabond pressdays, but now i have some better pics to share with you guys, and i pretty much think these will be a huge musthave for spring . Get ready to fight for it, espacially the lace-ups!

bloglovin

Pictures taken with Sony Alpha 550
2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “THE NEW NICO BOOTS

  1. Jeg MÅ eje det nederste par… SUK! :)

  2. Uhm lækre sko, dejligt indskud til en mandag morgen! (:

Skriv et svar

