ETS-CALLATAY

Jeg har jo haft en lille love for clogs, og wedges . Og nu er der en hel ny slags . Kunstneriske sko er helt klart min svaghed, og om disse er vildt kunstneriske ved jeg ikke, men jeg syntes alligevel at brugen af træ er helt exceptionel, og når det så er godt fransk håndværk er der vel ikke noget at klage over? Om de er gode at gå i, og om de koster mange penge har jeg faktisk ingen idé om, men skide flotte det er de!

Se flere styles HER!

I’ve had a little crush on clogs, and wedges . And now there’s a whole new kind . Artistic shoes is definately my weakness, and i’m actually not sure if these are really artistic, but i really think that the use of wood is exceptional, and when it’s good french handswork, there shouldn’t be anything to complain about should there? If they’re good to walk in or if they cost a lot I don’t know, but pretty they are!

See more styles HERE!

bloglovin

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

