OUTFIT: WEARING SS11 H&M

I går hos H&M faldt jeg over denne her super seje blazer med en lækker detalje som man kan tage over hovedet . Den er ret meget en Mikkel-blazer så den skal jeg have når den kommer i forretningen i uge 49 . Den er desværre fra trend, så den bliver ikke solgt andre steder end Amagertorv så vidt jeg husker .

Forresten fik jeg i vide i går at det tøj jeg går i er røv kedeligt, og at der er en der tænker “NO!” hver gang han/hun ser et billede af mig, så jeg er sgu ked af hvis jeg keder jer med min dårlige tøjsmag!

Yesterday at H&M I tried on the cool blazer with a nice detail you can take over your head as a hood . It’s pretty much a Mikkel-blazer, so i think i have to buy it when it go’s to stores in week 49 . It’s unfortunately a blazer from H&M trend so it’s not gonna be available in all stores .

Btw, someone told me in a comment yesterday that my looks are boring and that he/her thinks “NO!” everytime he sees a picture of me, so I’m very sorry if I’m boring you guys with my bad taste .

bloglovin

Pictures taken with Sony Alpha 550
20 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

20 responses to “OUTFIT: WEARING SS11 H&M

  1. Dem der skriver ”hade-kommentarer” burde tage at få sig et liv.. -.-

    Jeg synes, at du har en fed stil :p

  2. Pierre

    Syntes nu heller ikke man skal kimse af mannequin dukkens stil bagerst til højre i billedet

  3. Pierre

    Anyway.
    Syntes casual og fed på samme tid. Minder meget om min egen.

    Keep up the good work, and don’t let anyone stop you!
    It isn’t easy to be a celeb

  4. Trine

    Stil er jo meget objektivt, så det er svært at gøre alle tilfredse. Hvis det til gengæld hjælper noget, så synes jeg din stil er nice!

  5. Du har en dejlig og afslappet stil. Syntes du skal beholde den uanset hvad.
    Men der der H&M Trend – syntes der er så mange bloggere der snakker om det, men er det virkelig kun noget man finder på Amagertorv? For kan ikke finde det på deres onlineshop + at jeg bor på fyn, og er super nysgerrig efter at se tøjet…..

  6. Jeg følger stadig din blog uanset om du tager en plasticpose på, elsker dig :) ingen skal komme med en haterkommentar til min fremtidige kæreste!

  7. Frederikke

    jeg følger stadig din blog, uanset om du tager en plasticpose på, elsker dig :) ingen skal komme med en hater-kommentar til min fremtidige kæreste!

  8. Charlotte

    Bad style? Kan jeg ikke se! Faktisk inspirerende på en måde, selv om man ikke selv har den store forstand på fashion.

  9. Line

    Hej Mikkel :-)
    Hvis du beslutter dig for at sælge dit Mulberry-net, kunne du så ikke tænke dig, at sende mig en mail, for jeg er rigtig interesseret i det!

    På forhånd tak – forresten mega lækker blazer og din stil er fed, lige meget hvad div. personer siger.

  10. Helene Vang

    Misundelse er en grim ting..
    Se bort fra dem, og blog som du altid har gjort:)

  11. Niklas

    hmm.. Personen kan godt have ret..
    Det er oftest et jeans-shirt-jacket-outfit. (med en enkelt accessory, så som et langt halstørklæde) Men som dreng er det desværre svært at have så meget andet på..

  12. Miko

    Jeg synes det er lidt dumt bare at kalde det for misundelse. Synes det er vigtigt at kunne tage imod kritik, og dit tøj også her er bare lidt… hmm… blaaa… oh no effekt.. desværre…

    Tror kun det er godt ment at du skal prøve noget nyt… det er jo klart, du er meget ung og stilforvirret, men du har jo styr på moden ellers og laver en god blog… synes bare ikke dit tøj er værd at vise…
    Det kommer ikke fra en hater, men en tilhænger af bloggen. Håber i blogger piger kan abstrahere fra det!

  13. Helene Vang

    Miko: Jeg synes netop det er en force for Mikkel at han hviler i sig selv og viser hvem han er.
    Og med sit interessante og originale ansigt.. synes jeg slet ikke han behøver de vilde effekter..
    Han er jo for fanden smuk!
    -Hvad end han så går klædt i.

  14. Jeg tager det helt klart til mig som kritik, og positiv kritik selvfølgelig da det var velformuleret og vel ment . Dog kan jeg ikke respektere kommentaren om beige converse eller hvad der blev sagt, for det ville jeg ALDRIG gå i . Det var lidt lavt syntes jeg .

    Jeg kan godt forstå hvis nogle syntes jeg er kedelig, og det må jeg bare prøve at finde en løsning på .

    Tusinde tak for alle de søde ord, og jeg vil bare lige gøre klart at jeg ikke er sur eller opfattede det som en negativ kommentar .

  15. Har du flere billeder af herretøjet fra H&M SS11? :)

    Du har god stil, Mikkel! :) Glæder mig til at se hvad dit næste skokøb bliver – Converse holder, men støvler ville også være cool til dig :)

  16. Jeg har nogle ja, og de kommer en af dagene, desværre havde de ikke fået hele kollektionen, så det er nogle få ting .

    Har to par boots herhjemme jeg skal have lavet :D Og så har jeg øjne på nogle jeg gerne vil have .

  17. Jeg syntes virkelig at du har en fed stil :) den er enkel og lækker, og lige som den skal være.

  18. Miko

    Ja, han er helt klart smuk! Men det er jo ikke det det handler om!

  19. Jeg er mest til dukken.

    Måske kan vi hjælpe dig lidt med mode en dag, hvis du er interesseret?

  20. Ryan

    I love your style! So very not boring at all!

Skriv et svar

