CHANEL BOOTS

Efter jeg havde været hos H&M idag for at kigge på de smukke SS11-varer smuttede jeg lige forbi Rosa og Josefine hos Inq, og seriøst . Hvor lækre er de boots fra Chanel som Rosa lige har købt, ikke lige? I could kill her .

After visiting H&M’s showroom today to look closer at the SS11 collection, I stopped by Rosa and Josefine at Inq, and seriously . Look at these amazing boots from Chanel Rosa bought recently, how amazing aren’t they?! I could kill her!

bloglovin

Pictures taken with Sony Alpha 550
8 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

8 responses to “CHANEL BOOTS

  1. Okay er også vildt misundelig!! Hvor er de boots bare flotte!!!!!!

  2. Det er virkelig de fedeste boots jeg har set længe! Helt perfekte

  3. lækker blog, som jeg nu følger via bloglovin. Og fede boots ;o)

  4. Sabrina: Det er jeg glad for :)

  5. Sara

    Hvad er prisen? :-)

  6. Maja Sofie Hansen

    Virkelig fede boots! Så blev man lige alt for misundelig!! :)

  7. Jeg tror prisen var omkring de 5000 :)

Skriv et svar

