OUTFIT: WINTER COAT

I dag hev jeg min venterjakke ud af skabet, eller ned af bøjlestangen må jeg hellere sige, og parrede den med mit store strikhalstørklæde da Mandslingen og jeg tog ind til byen . Havde helt glemt hvor rar den er at have på . Og nå ja, så har jeg også fået ny halskæde!

Today i pulled my wintercoat out of the closet, or of the rack at home, and paired it up with my big knitted scarf , when the BF and i wen’t to the city for lunch . I totally forgot how nice it was to wear . Oh and I’ve got a new necklace to!

bloglovin

Pictures taken with Sony Alpha 550
6 kommentarer

Filed under Klædeskabet, Mikkel

6 responses to “OUTFIT: WINTER COAT

  1. Frederikke

    iiih, du er så lækker, elsker dig! :) hvis du var til piger skulle vi være kærester og have de lækreste børn ever, fordi vores skønhed ville blive blandet sammen! så kunne vi gifte os, og du kunne få et par alexander wang sko i bryllupsgave, som du kunne have til at stå til pynt og som jeg kunne låne <3.
    vi kunne også tage hånd i hånd til blogger-events og vise hvor flot et par vi var, selvfølgelig mig iført "vores" alexander wang sko.
    det er så trist, at alle de gode drenge kun er til drenge. :( hvis du en dag skifter mening, så giv mig lige et praj. <3

    – din fremtidige kæreste. <3

  2. Jens

    Er han officielt til fyre? Vidste ikke hans seksuelle orientering var offenlig?

    Lige meget hvad, vil du altid være elsket for den du er! :)

  3. Nanna C P

    Haha Frederikke da : )

    Men du ser fantastisk ud Mikkel, ingen tvivl om det !

  4. Ai ai ai, flotte, du ligner Ed Westwick på billede 2 (hvilket er en meget god ting!).
    Klem

  5. mhe

    No frontin’ – men kritik er vel også velkommen, ikke?

    Den jakke er ikke god, Mikkel. Overhovedet. Den ligger lige præcis i krydsfeltet mellem tacky H&M-kvalitet og provinsiel Jack & Jones-stil – og der er det ikke godt at ligge.

    Og lad mig gætte: Du har dine cremefarvede converse på?

    Come on – du burde altså være lit mere kreativ. Du har jo tydelig god smag ud fra billederne herinde at dømme. Så snart man ser billeder af dig, tænker jeg bare NO.

    Fortsæt det gode blogarbejde, men spring ud i lidt mere og tænk lidt nyt. Det ville klæde dig.

  6. Miko

    Jeg er stor fan af din blog, og læser den med fryd. Men mhe har desværre en pointe.
    Tørklædet, ad. jakken… og så bukserne med de sygninger. Meget Jack& Jones udsalgs-ish…

    Kunne også godt tænke mig at se dig i noget lidt mere fashion…
    Håber virkelig ikke det virker forkert. Dette er ikke en hate besked!

Skriv et svar

