MY NEW ALEXA

Jeg har fået en Alexa idag, eller jeg har fået et net, med en Alexa printet på . Det var så også det eneste jeg kunne vise jer fra mit møde med Mulberry SS11, for jeg måtte ikke tage nogle billeder . Dog kan jeg sige at jeg blandt andet fik lov til at pille lidt ved den nye Alexa, og den er AMAZING! Begynd at spare op NU .

I’ve got myself an Alexa today . Or you know, not a real one but one printed on this tote . It’s also the only think i can show you from the Mulberry SS11 preview ‘cus i wan’t allowed to take pictures . But i can tell you that i got to see and touch the new Alexa bag and it was AMAZING . Start saving up!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
4 kommentarer

Filed under fashion

4 responses to “MY NEW ALEXA

  1. Det er nu også lidt fint det net :o)

    Kan du sige lidt om, hvordan den nye Alexa ser ud (større, mindre osv. end den nuværende) og hvornår den kommer?

    God weekend.

  2. Nanna

    mega fedt! hvad skulle du give for det?

Skriv et svar

