MENS SHOES: ROKIN SS11

Hos IBEYOSTUDIO‘s showroom fandt jeg også disse seje støvler fra Rokin, hvilket er et mærke jeg ikke rigtigt var bekendt med før . Jeg ved at der er nogle af jer der gerne vil have noget herre-inspiration så her har i det! Rokin laver både herre og damesko og der var også nogle fede kvindestyles som jeg viser på et senere tidspunkt . Jeg tror måske jeg skal spare op til de grå sko!

At IBEYOSYUDIO‘s showroom i found these cool boots from Rokin, which is a brand i haven’t really seen anything from before . I know that some of you has asked for some menswear inspiration and here you go! Rokin also produces womens shoes and they had some pretty cool womens styles to, which I’ll show you another time . I think I have to save have to save up money for the grey boots!

bloglovin

Pictures taken with Sony Alpha 550
5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “MENS SHOES: ROKIN SS11

  1. Christoffer

    Hvad ligger priserne på for disse støvler Mikkel? (-:

  2. Pierre

    På hjemmesidens onlineshop ligger de omkring 139 euro svarende til lidt over 1000 danske kr.

    http://www.rokinshop.com/store/index.php?cat=&marca=49

  3. Styles’ne ligger ikke på hjemmesiden endnu Piere, og de kommer til at koste mellem 2300-2400 kroner, hvoraf de sorte vist er dem til 2300 :)

  4. Jesper

    Whats wrong with me!
    Har lige købt en jakke i dag til 1800kr, og er på SU.

    Efter jeg begyndte at interessere mig lidt for tøj, har jeg smidt en del penge. Har valgt at købe en jakke i stedet for ny mobil, og måske burde jeg spare dem op i stedet?!

    Er jeg helt fra den af? :/

    // Jesper

  5. Pierre

    @knubi

    Arh okay, troede bare det var. Fordi de lignede det andet par meget, bortset fra nogle farvedetaljer. :)

Skriv et svar

