ASKING YOU A QUESTION

Jeg ville bare hurtigt lige lave en markedsundersøgelse, eller hvad man nu kalder det, det tror jeg egentligt ikke man kan kalde det her faktisk, nåmen så jeg vil jeg bare lige lave en af de her som det her er! Det er et spørgeskema, om hvad i bedst kan lide på bloggen, og det er meget simpelt .. Hvis i trykker på “Andet”, så må i meget gerne skrive i en kommentar hvad andet er! Taaaaak, en million gange, for hjælpen .

I’m just gonna as you guys a quick question in this little questionaire, and it’s very simple, to make the blog better . If you guys press “other” then please tell me what “Other” is . Thanks a billion for the help!

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “ASKING YOU A QUESTION

  1. Jeg elsker streetstyle men, der mange andre som jeg også godt kunne tænke mig at stemme på som photodiaries, new collection posts og outfit posts :)

    Nu ved jeg selfølgelig ikke om den her ‘stemme” gælder :)

  2. masha

    actually i like everything you do here

  3. I’m with masha – I like the variety of your posts. Simply because you don’t do very many, I’d like to see some more articles?

  4. ..

    flere videoblogs!

  5. Anne

    Jeg kan godt lide din måde at skrive på. Lyder måske mærkeligt, men du har god humor og er bare dig selv. Det er fedt at læse!

Skriv et svar

