SANDRA BACKLUND SS11

Jeg var idag så heldig at jeg var blevet inviteret et smut forbi IBEYOSTUDIO‘s midlertidige showroom i Bredgade, for at se lidt nærmere på de mærker de repræsenterede . Jeg blev mødt af champagne, cupcakes fra Agnes, og selvfølgelig tre glade svenskere der tog godt imod! En af de mærker jeg rent faktisk vidste noget om i forvejen var Sandra Backlund som jeg har skrevet om way back when HER! Sandra Backlund har udviklet sig meget på den tid, men strikker dog stadig og laver stadig smukke skulpturelle pieces, der næsten ikke er til at tage øjnene fra . Jeg havde faktisk lyst til at poste alle pieces’ne, men jeg har dog udvalgt mine favoritter . Jeg ved ikke hvor wearable i syntes det er, men unikt, smukt og helt igennem fantastisk er der i hvert fald!

Today I was lucky enough to have been invited by the swedish pr-firm IBEYOSTUDIO‘s temporary showroom in Copenhagen, to have a closer look at the different brands they represent .I was greeted by Champagne, cupcakes from Agnes and three happy swedish people! One of the brands i knew beforehand was Sandra Backlund which I’ve actually written about before way back when HERE .. Sandra Backlund has evolved a lot since then but she still knits and she still makes beautiful sculpturel pieces, you have a hard time taken your eyes away from . Actually I wanted to post all of the pieces, but I’ve just chosen my favourites! I don’t know how wearable you think they are but they’re at least beautiful, amazing and unique ..

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “SANDRA BACKLUND SS11

  1. Wauw! den første kjole er virkelig virkelig lækker! den ville i hvert fald være wearable for mig :D

Skriv et svar

