SIGNS

Jeg fandt lige de her to billeder på min telefon fra da jeg var i Paris og fik forvildet mig hen på en eksklusiv gade hvor kontorene til Givenchy og YSL lå side om side, og jeg må nok indrømme at jeg var tæt på at banke på . Selvom jeg nok ikke havde fået meget ud af det . Dog syntes jeg at skiltene illustrere ret godt æstetikken fra de to mærker . Simpel, elegang og fantastisk . Jeg savner Frankrig ret meget . Utroligt meget egentligt!

PS: Hvis der er nogle af jer derude der har erfaring med CSS-kodning så må i meget gerne lige smide en mail for jeg er lidt  knibe .

Just found these two pics on my iPhone, from back in august when I where in Paris, and I seemed to accidentally end up on a luxury street . There where two big buildings, side by side, in which the offices of Givenchy and YSL where . I must admit i kinda felt like knocking on the door, but I don’t think anything special would have happened by me doing so . I like the aesthetics shown in the signs though, clean, simple and classic . Like the brands . I miss France so much . Quite a lot actually .

bloglovin

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration

2 responses to “SIGNS

  1. Pierre

    Paris er noget for sig selv!
    Menneskerne, stemningen, metroen, butikkerne, maden og jeg kunne blive ved

  2. Jeg er ikke ekspert men vil da gerne se om jeg kan hjælpe :)

Skriv et svar

