SUNNIES

Selvom det ikke er så meget sæson, kunne jeg ikke lade være med at syntes at disse solbriller var super flotte . De orange er super seje, og jeg syntes at farven er så flot, jeg ved heller ikke rigtigt hvad der sker for mig for tiden, men jeg er helt vild med rav og ravtoner! Og de sorte er bare så flotte i formerne at jeg blev nødt til at have dem med . Forresten er brillerne henholdsvis fra Max Mara, Giorgio Armani og Valentino . Så flotte!

Even though it’s not quite the season, I couldn’t help but thinking that these sunnies where to pretty! The orange ones are super cool, and I especially like the colour, but I don’t really know what happening to me these days but I am obsessing about amber and amber colours .. And the black pairs had the coolest shapes that I just had to have them in the post . Btw, they’re from Max Mara, Giorgio Armani and Valentino . SO PRETTY!

bloglovin

Picture taken with Sony Alpha 550
2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “SUNNIES

  1. Synes de gule er vildt fede og rigtig pæne, og jeg elsker virkelig dem fra Valentino! Jeg glæder mig helt til sommer når man kan have solbriller på igen (:

  2. Eva

    De er alle sammen vildt fede! Men vis jeg skulle vælge mine ynglings ville jeg sige dem fra Valentino.
    Fed blog!

    http://www.museoffashion.blogspot.com

Skriv et svar

