SHOULD I WEAR THIS?

I aften skal jeg til fest på D’angleterre som DANSK holder sammen med Campari, og jeg tror det bliver det her jeg tager på for dresscoden er sort, og jeg kan rigtigt godt lide måden stoffet drapere på . Og tanktoppen ER jMen er det for kedeligt?

Tonight I’m going to a party on D’angleterre which DANSK is having with Campari, and I think I’m gonna wear this, ‘cus the dresscode is black, and I really like how the fabric drapes . And the tank top IS Givenchy, so it’s kinda allowed at a fashion party isn’t it? But is it to boring?

bloglovin

Photos taken with Sony Alpha 550
5 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret

5 responses to “SHOULD I WEAR THIS?

  1. Jeg syntes det er flot, men måske en smule kedeligt, men stadig ret så flot :)
    Måske hvis du smækker en flot enkel halskæde på eller en ring eller sådan noget, bare så det ligesom brød det lidt :)

  2. Char

    Synes det er fierce! Tænker måske at et halstørklæde og lidt accessories kunne pifte den lidt op? :)

  3. Skulle der ikke også være en enkelt rød ting i følge dresscoden? Det ville også lige give outfittet et festligt touch :)

  4. Ole

    Spænd et mørkt smalt bælte udenpå

  5. Nej det er slet ikke kedeligt! du ser fierce ud :)
    men okay, jeg elsker også alt der er draperet…

    Jemapellekatheblogspot.com

Skriv et svar

