THE DENMARK BOOT

Kan i huske at jeg tilbage i August postede en video med en støvle fra Jeffrey Campbell? Måske ikke, men under alle omstændigheder så så jeg lige det her billede hos Gemma, og jeg syntes stadig den er overordentlig fed . Hvorfor findes der ikke sådan noget super svedigt fodtøj til fyre?

Og hvor fedt er det forresten ikke at den er opkaldt efter vores eget lille land? SÅ COOL!

Do you guys remember me posting a video of this boot by Jeffrey Campbell? Maybe not, but anyways, i found this picture Gemma took, and I STILL think this boot is TO amazing! Seriously why doesn’t cool footwear like this excist for guys?

Oh and btw, how cool isn’t it that’s it’s named after the country I live in?

bloglovin

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “THE DENMARK BOOT

  1. AOE

    Super fed støvle! Og jeg kan sagtens huske at du lagde den video op :)
    Ved du hvor man kan få fat i dem?
    /Hannah

  2. Anonym

    Hej Mikkel. Jeg aner ikke hvordan man kommentere dine twitz, eller om man overhovedet kan, så derfor smider jeg lige et link til dig her;

    http://www.maskinbladet.dk/artikel/i-kloerne-pa-dr-kontant

    Bare lige så du ikke fejlagtigt faktisk tror at DR viste et sandfærdigt billede af svineindustrien igår, for vi ved jo allesammen godt at DR har det med at overdrive, og redigere klip som de ønsker :)

  3. De er vildt fede! Ville ønske, at jeg havde råd til at gå vinteren i møde i sådan et par. (:

    Gina

Skriv et svar

